انیمیشن های سال 2021

بهترین انیمیشن های سال 2021 که منتظرشان هستیم

اگر به کارتون‌ها و آثار پویانمایی علاقه‌مند هستید، در ادامه می‌توانید با بهترین انیمیشن های سال 2021 که منتظرشان هستیم، آشنایی پیدا کنید.

انیمیشن های سال 2021 جذاب به نظر می‌رسند و می‌توانند طرفداران این ژانر را راضی کند. امسال آثار بزرگی در راه هستند که اکثر آن‌ها احتمالا به صورت آنلاین عرضه خواهد شد.

در سال 2020، انیمیشن‌های موفقی اکران شدند اما با توجه شیوع کرونا ویروس و بسته شدن سینماها، شاهد آثار پرفروشی نبودیم. پرفروش‌ترین اثر کارتونی سال، انیمه دیو کُش: فیلم کیمتسو نو یائیبا: قطار موگن (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train) بود که تنها 381 میلیون دلار فروخت. آثار بزرگ پیکسار همانند به پیش (Onward) و روح (Soul) نیز به ترتیب 141 و 85 میلیون دلار فروش داشتند که اصلا خوب نیست. برای مقایسه، داستان اسباب بازی 4 که در سال 2019 اکران شد، بیش از 1 میلیارد دلار فروخت.

برترین انیمیشن های سال 2021 که در راه هستند

انتظار می‌رود که سال 2021 برای آثار انیمیشنی، به شکل بهتری سپری شود. امسال هم آثار نوآورانه و با کیفیتی در راه هستند که می‌توانند مورد توجه قرار بگیرند. در ادامه می‌توانید با تعدادی از این عناوین مورد انتظار آشنا شوید.

– انیمیشن Raya And The Last Dragon

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399)

رایا و آخرین اژدها یکی از آثار بزرگ دیزنی در سال جاری است و داستان دختر جنگجویی را روایت می‌کند که در یک دنیای موازی و در کره زمینی به نام لوماندرا (Lumandra) زندگی می‌کند. رایا در تلاش است تا آخرین اژدهای بازمانده را پیدا کند. این انیمیشن، تفاوت‌های ویژه‌ای با آثار پرنسسی معمول دیزنی دارد و به نظر می‌رسد که تمرکز اصلی سازندگان بر روی ماجراجویی و تولید یک اثر سرگرم کننده بوده است. این انیمیشن علاوه بر اکران در سینماها، به صورت همزمان در سرویس دیزنی پلاس نیز منتشر خواهد شد. کلی مری ترن، آکوافینا، دنیل دای کیم و بندیکت وانگ تیم صداپیشگان اثر را تشکیل می‌دهند.

– انیمیشن The Boss Baby: Family Business

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 17 سپتامبر 2021 (26 شهریور 1400)

پس از موفقیت‌های قسمت اول، حالا ماجراجویی‌های بچه رئیس در قسمت دوم ادامه خواهد داشت. در این دنباله، تیم و برادرش تئو (Theo) بزرگ شده‌اند و زندگی شخصی خودشان را دارند. تیم که ازدواج کرده، در ادامه درگیر اتفاقاتی می‌شود که او را یک بار دیگر با برادرش متحد می‌کند. این اثر قرار بود در ماه مارس 2021 اکران شود اما با تاخیر رو به رو شد و حالا در ماه سپتامبر می‌توانید منتظر آن باشید. الک بالدوین، جیمز مارسدن، اوا لونگوریا، جیمی کیمل و جف گلدبلوم صداپیشگان این انیمیشن هستند.

– فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 7 اوت 2021 (16 مرداد 1400)

فیلم پیتر خرگوشه در سال 2018 اکران شد و با بودجه 50 میلیون دلاری، به فروش 350 میلیون دلاری رسید تا ساخت دنباله آن تضمین شود. در قسمت دوم، توماس و بی (Bea)، ازدواج کرده‌اند و در کنار پیتر و خواهرانش زندگی می‌کنند. پیتر که از زندگی‌اش در مزرعه خسته شده، تصمیم می‌گیرد به شهر برود و خود را در دنیایی می‌بینید که کسی مشکلی با رفتارهای عجیبش ندارد. اما هنگامی که خانواده پیتر به سراغ او می‌آیند، حالا باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد چگونه خرگوشی باشد. همانند نسخه اصلی، جیمز کوردن، مارگوت رابی و الیزابت دبیکی، صداپیشگی نقش‌های اصلی را بر عهده دارند.

– انیمیشن The Addams Family 2

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 8 اکتبر 2021 (16 مهر 1400)

قسمت اول خانواده آدامز در سال 2019 اکران شد و به فروش نسبتا مناسبی رسید. حالا قسمت دوم آن هم در راه است که انتظار می‌رود بامزه‌تر و تا حدی ترسناک‌تر از نسخه اصلی باشد. یکی از نکات جذاب این قسمت، حضور بیل هیدر (Bill Hader) است که صداپیشگی شخصیتی به نام کوروش / سایرس (Cyrus) را بر عهده دارد. در این قسمت، اعضای خانواده آدامز وارد ماجراجویی‌های تازه‌ای می‌شوند و یک بار دیگر باید با افراد دیگر جامعه تعامل داشته باشند، چیزی که اصلا در آن خوب نیستند.

– انیمیشن Sing 2

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400)  

در سال 2021، دنباله‌های زیادی در راه هستند که سازندگان امیدوارند بتوانند از موفقیت‌های قسمت‌های قبلی عبور کنند. این مسئله در رابطه با قسمت دوم آواز نیز صدق می‌کند. قسمت اول در سال 2016 اکران شد، در دورانی که مسابقات آوازخوانی بسیار محبوب بودند و با بودجه 75 میلیون دلاری، بیش از 600 میلیون دلار فروخت. حالا باید دید قسمت دوم آن تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

در انیمیشن Sing 2، باستر مون (Buster Moon) و دوستانش باید یک ستاره راک را راضی کنند تا افتتاحیه برنامه جدید آن‌ها را اجرا نماید. صداپیشگان قسمت اول همانند متیو مک‌کانهی، ریس ویترسپون، ست مک‌فارلن و اسکارلت جوهانسون در این دنباله نیز حضور دارند.

– انیمیشن Luca

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 18 ژوئن 2021 (28 خرداد 1400) 

اثر جدید استودیوی پیکسار که ماجراجویی‌های پسر کوچکی به نام لوکا را روایت می‌کند. لوکا که در حال سپری کردن یک تابستان فوق‌العاده است، راز سیاهی را در رابطه با دوست تازه‌اش، آلبرتو (Alberto) کشف می‌کند. او متوجه می‌شود که آلبرتو در واقع یک هیولای دریایی است! این انیمیشن که به همان سبک و سیاق همیشگی پیکسار ساخته شده، شما را به یک شهر ساحلی در ایتالیا می‌برد. می‌توان انتظار داشت که همانند دیگر آثار این استودیو، انیمیشن Luca هم دارای داستان احساسی و تاثیرگذاری باشد و نظر طرفداران را جلب کند.

– انیمیشن Minions: The Rise Of Gru

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 2 ژوئیه 2021 (11 تیر 1400)

قسمت اول مینیون‌ها که در سال 2015 به نمایش در آمد، یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های تاریخ در نظر گرفته می‌شود و بیش از 1 میلیارد دلار در گیشه فروش داشت. حالا قسمت دوم آن هم پس از یک وقفه نسبتا طولانی، امسال اکران می‌شود و موفقیت‌های مجموعه را ادامه خواهد داد. این دنباله که ظهور گرو نام دارد، به دوران کودکی این شخصیت منفی می‌پردازد، جایی که او در سن 12 سالگی در تلاش است تا به یک گروه مخوف شیطانی بپیوندد. مینیون‌ها هم در کنار گرو حضور خواهند داشت و به او کمک می‌کنند تا نقشه‌های مختلف خود را پیاده سازی کند. استیو کارل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو و راسل برند، صداپیشگان این قسمت هستند.

– انیمیشن Pinocchio

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 25 دسامبر 2021 (4 دی 1400)     

طرفداران ژانر انیمیشن، در ماه پایانی سال شاهد یک هدیه کریسمسی خواهند بود، یعنی بازسازی جدید پینوکیو که البته قرار است تاریک‌تر از تمامی نسخه‌های پیشین باشد. این انیمیشن استاپ موشن موزیکال، یک اثر معمولی نیست و نویسندگی و کارگردانی آن بر عهده گی‌یرمو دل تورو بوده است که آثاری همچون هزارتوی پن، پسر جهنمی و شکل آب (The Shape of Water) را در کارنامه دارد.

داستان در بخش‌های اولیه، همان چیزی است که می‌دانید، یک پسرک چوبی که توسط پدر ژپتو ساخته شده و آرزوی تبدیل شدن به یک پسر واقعی را دارد. اما این نسخه جدید، دارای چرخش‌های داستانی متفاوتی است، در واقع پینوکیو پس از انسان شدن، تبدیل به آدم بدی می‌شود که همه را آزار می‌دهد و آن چیزی نیست که پدرش انتظار داشت. ایوان مک‌گرگور، ران پرلمن، تیلدا سوئینتون، کریستف والتز و کیت بلانشت، صداپیشگان این اثر بزرگ هستند.

– فیلم Tom And Jerry

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: 26 فوریه 2021 (8 اسفند 1399)      

دو شخصیت مشهور و خاطره انگیز دنیای کارتون‌ها، به زودی در یک فیلم جدید باز خواهند گشت و می‌توان انتظار داشت که دشمنی‌های آن‌ها همانند گذشته سرگرم کننده باشد. سال‌ها بود که تام و جری را در سینما ندیده بودیم و تماشای دوباره آن‌ها می‌تواند لحظات زیادی را زنده کند. بر خلاف نسخه‌های کلاسیک، این فیلم از تلفیق انیمیشن و لایو-اکشن ساخته شده و ماجراهای آن در یک هتل اتفاق می‌افتد. کلویی گریس مورتس، مایکل پنیا، کن جیونگ و راب دلینی بازیگران فیلم هستند و کارگردانی اثر را تیم استوری (Tim Story) بر عهده دارد که سواری با هم (Ride Along) و چهار شگفت انگیز را ساخته است. این فیلم به صورت همزمان در سینماها و سرویس اچ بی او مکس (HBO Max) اکران می‌شود.

– انیمیشن Rumble

انیمیشن های سال 2021

  • تاریخ انتشار: به سال 2022 منتقل شد

انیمیشن رامبل یکی از آن آثاری است که تحت تاثیر شیوع کرونا ویروس قرار گرفت و با تاخیر مواجه شد. این اثر استودیوی پارامونت، دنیایی را ترسیم می‌کند که در آن، هیولاها کشتی می‌گیرند. داستان در رابطه با یک مربی به نام وینی (Winnie) است که می‌خواهد یک هیولای کشتی گیر تنبل را تبدیل به یک قهرمان کند. این انیمیشن مورد انتظار که تا همین چند روز قبل قرار بود در تاریخ 14 مه 2021 (24 اردیبهشت 1400) اکران شود، طبق اعلام شرکت سازنده، تا سال 2022 به نمایش در نخواهد آمد. ویل آرنت، تری کروز، گرالداین ویسونافن، تونی دنزا و بکی لینچ، صداپیشگان این انیمیشن هستند.

منتظر کدام یک از انیمیشن های سال 2021 هستید؟ نظرات خود را با در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. علیرضا قرایی ادبی

    سال خوبی برای انیمیشن دوست ها به حساب میاد

  2. امیدوارم بچه رئیس جدیده به اندازه بچه رئیس قبلیه سر خال باشه

  3. انیمیشن Raya And The Last Dragon
    بهترینشونه

  4. والا در لیستی که شما ارائه کرده‌ام به نظر من فقط انیمیشن جایگاه خوبی دارد یکی اینکه همین انیمیشن اژدها دومی انیمیشن مینیون ها و سومی دومین انیمیشن لیست بود که اسمش یادم نیست و به نظر من انیمیشن بسیار موفق سانگ که نسخه اول آن بسیار موفق ظاهر شد الان نسخه دومش فقط جنبه اقتصادی دارد و فکر کنم حرف تازه واسه گفتن داشته باشه و حتی اگر هم داشته باشه با وجود اینکه انیمیشن روح اخیراً ارزش شده و در سبک موسیقی هم بوده به نظر من یک تجربه تکراری یا مشابه را ارائه خواهد داد