سایت ایرانسل

سایت ایرانسل در روستای قره‌گل توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد

سایت ایرانسل در روستای قره‌گل طی مراسم آنلاین بهره‌برداری از پرو‌ژه‌های شبکه ملی اطلاعات در استان زنجان توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد.

صبح روز دوشنبه 20 بهمن 99 با حضور مهندس محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فتح‌الله حقیقی، استاندار زنجان، آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان، جمعی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات در محل استانداری زنجان برگزار شد.

افتتاح سایت ایرانسل در روستای قره‌گل

سایت ایرانسل

در این مراسم طی ارتباط آنلاین فرماندار شهرستان ماه‌نشان و مدیران منطقه‌ای ایرانسل با وزیر ارتباطات و پس از ارائه گزارش فرماندار از دستاوردها و روند توسعه ارتباطات روستایی و محرومیت‌زدایی ارتباطی در این منطقه، سایت تلفن همراه ایرانسل در روستای «قره‌گل»، واقع در بخش مرکزی شهرستان ماهنشان، توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد تا اهالی روستا و جاده‌های ارتباطی اطراف از اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار ایرانسل (3G و 4G) بهره‌مند شوند.

وزیر ارتباطات در این مراسم با تشکر از مدیران و پرسنل فنی ایرانسل گفت:

شرکت ایرانسل در استان زنجان کارهای خوبی انجام داده است. این اپراتور موفق شد تا در زمان و موعد مقرر کار را پیش ببرد؛ هر چند مطابق با برنامه‌ریزی، سهم تعیین شده برای ایرانسل در توسعه استان، به اندازه اپراتورهای دیگر نبود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*