اینترنت پرسرعت ایرانسل

ادامه محرومیت‌زدایی ارتباطی؛ 11 روستای سیستان‌و‌بلوچستان به اینترنت پرسرعت ایرانسل متصل شد

حدود 11 روستای استان سیستان و بلوچستان در ادامه طرح محرومیت‌زدایی ارتباطی به اینترنت پرسرعت ایرانسل متصل شدند.

اپراتور ایرانسل طی 6 روز اخیر 11 سایت اختصاصی نسل سوم اینترنت همراه خود را در 11 روستای استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی کرد که طبق آن 394 خانوار با 1547 نفر جمعیت روستایی این استان به اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل دسترسی پیدا کردند.

دسترسی 11 روستای دیگر به اینترنت پرسرعت ایرانسل

اپراتور ایرانسل از تاریخ پنجشنبه 9 بهمن تا سه‌شنبه 14 بهمن 99 در راستای اهداف برنامه ششم توسعه و ایجاد دسترسی به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات برای روستاهای بالای 20 خانوار کشور حدود 11 سایت اختصاصی اینترنت پرسرعت همراه خود را در روستاهای «بندران، ده‌زیر، گت، ناوکان، اناردر، سپتوک، تنگ‌سر، گزرینگ، جکان، شم‌ماهی و میسی‌مچ» از محل بودجه USO وزارت ارتباطات نصب و راه‌اندازی کرد.

به واسطه راه‌اندازی این ۱۱ سایت اختصاصی که در ۱۱ روستای شهرستان‌های سراوان، ایرانشهر، نیکشهر، مهرستان، خاش و سرباز قرار دارند، جاده‌های مواصلاتی اطراف نیز به اینترنت پرسرعت همراه Irancell دسترسی پیدا کردند. گفتنی است اپراتور ایرانسل از ابتدای بهمن تا 8 بهمن 99 نیز با هدف ایجاد عدالت ارتباطی و محرومیت زدایی ارتباطی در استان سیستان‌و‌بلوچستان حدود ۲۲ سایت اختصاصی در ۲۲ روستای این استان راه‌اندازی کرده بود.

طرح محرومیت‌زدایی ارتباطی استان سیستان‌و‌بلوچستان از اواخر آذر 99 با همت بخش توسعه ارتباطات روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرعت بیشتری پیگیری شد که اپراتور ایرانسل نیز در انجام این پروژه نقش پر رنگی داشت؛ به گونه‌ای که اخیرا محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ با انتشار گزارشی از روند توسعه و عملکرد اپراتورها در استان سیستان‌و‌بلوچستان، عملکرد اپراتور ایرانسل در این استان را عالی دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*