همراه اول

تقدیر وزیر ارتباطات از عملکرد همراه اول در استان زنجان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همراه اول به دلیل راه‌اندازی سایت‌های جدید و به‌روزرسانی تکنولوژی‌های ارتباطی در استان زنجان تقدیر کرد.

صبح روز دوشنبه ٢٠ بهمن 99 مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های شبکه ملی اطلاعات استان زنجان با حضور محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار، امام جمعه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسولان این استان در شورای اداری به شکل آنلاین برگزار شد.

وزیر ارتباطات از عملکرد همراه اول در استان زنجان تقدیر کرد

همراه اول

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم از همراه اول که موفق شد خدمات بزرگی را به مردم استان زنجان ارائه دهد و فرایند توسعه را با یک برنامه‌ریزی مناسب به شکل منظم و به موقع به انجام رساند تشکر کرد و گفت:

سهم همراه اول در توسعه ارتباطات این استان بسیار بالا بوده و این اپراتور خوش درخشیده است.

همراه اول طی سال‌های گذشته در راستای تحقق اهداف فاز 8 توسعه شبکه و تعهد به اجرای پروژه‌های Uso (خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات) اقدامات مناسبی را انجام داده است و در بسط عدالت ارتباطی کشور سهم زیادی را دارد. همراه اول در حاضر حدود 116 سایت ارتباطی جدید خود را در ١٣٢ روستای استان زنجان وارد مدار کرد تا ٢۵ هزار خانوار از خدمات اینترنت پرسرعت همراه اول بهره‌مند شوند. این پروژه‌ها به شکل نمادین در روستاهای «آهار مشکین» شهرستان خدابنده، «پری» شهرستان ماه نشان و «لگایی» شهرستان‌ زنجان افتتاح شد.

گفتنی است همراه اول طی یک سال گذشته حدود 256 سایت دیگر را در استان زنجان به تکنولوژی نسل‌های سوم و چهارم مجهز کرده است. این شرکت در اجرای این پروژه‌های ارتباطی بیش ار 230 میلیون تومان سرمایه‌گذاری کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*