سونی اکسپریا Ace 2

سونی اکسپریا Ace 2 با چیپست ساخت مدیاتک در ژاپن رونمایی شد

گوشی ارزان قیمت سونی اکسپریا Ace 2 با چیپستی از شرکت مدیاتک رونمایی شد. Sony Xperia Ace 2 به یک باتری غول پیکر و نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز است.

طی هفته‌های گذشته شاهد درز اطلاعات و شایعاتی از نسل جدید گوشی اکسپریا ایس سونی بودیم. اکنون این گوشی به صورت رسمی با نام سونی اکسپریا Ace 2 در ژاپن رونمایی شده است. کوچک‌ترین گوشی هوشمند سونی به یک نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD مجهز شده است و گوریلا گلس ۶ نیز وظیفه محافظت از آن را بر عهده دارد. ابعاد این گوشی به طور دقیق ۱۴۰ در ۶۹ در ۸.۹ میلی‌متر و وزن آن هم ۱۵۹ گرم است.

گوشی اقتصادی سونی اکسپریا Ace 2

سونی اکسپریا ایس ۲ یک گوشی 4G LTE است و از چیپست نام آشنای Helio P35 شرکت مدیاتک قدرت می‌گیرد. همراه این تراشه، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ارتقاء‌پذیر توسط اسلات microSD نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. هرچند این گوشی یک دیوایس اقتصادی محسوب می‌شود، با این حال سونی آن را هم با گواهی IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار کاملاً مقاوم کرده است. ضمن اینکه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم روی آن حضور دارد.

سونی اکسپریا Ace 2

روی قاب پشتی، ماژول دوربین دوگانه‌ای دیده می‌شود که از حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در جلو نیز بریدگی روی صفحه نمایش ایجاد شده تا دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی درون آن قرار بگیرد. برای استفاده از حسگر اثر انگشت این گوشی نیز می‌توانید از کلید پاور استفاده کنید. این حسگر در زیر کلید پاور تعبیه شده است.

یکی دیگر از جذابیت‌های طراحی سونی، استفاده از یک باتری غول پیکر ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی علی‌رغم ابعاد جمع و جور این گوشی است. ترکیب این باتری بزرگ، نمایشگر کوچک و چیپست کم‌مصرف Helio P35 می‌تواند به معنای عمر باتری طولانی گوشی جدید سونی باشد. سونی گوشی Xperia Ace 2 را با قیمت ۲۰۲ دلاری و سه رنگ مشکی، آبی و سفید در ژاپن خواهد فروخت.