جگوار ای پیس 2021

جگوار ای پیس 2021 فیس لیفت به همراه مدل R دینامیک بلک ادیشن معرفی شد

جگوار ای پیس 2021 فیس لیفت به همراه مدل R دینامیک بلک ادیشن معرفی شد. این خودرو در مدل فیس لیفت از تکنولوژی‌های بیشتری نسبت به قبل بهره می‌برد.

جگوار ای پیس در مدل 2021 خود یک فیس لیفت را تجربه کرد و اکنون در نسخه سفارشی و جدید R دینامیک بلک ادیشن نیز روانه بازار خواهد شد. این مدل بر پایه تریم R دینامیک S ساخته شده است و مشتریان برای خرید آن باید حدود 40 هزار و 945 پوند پرداخت کنند.

مشخصات جگوار ای پیس 2021 فیس لیفت

جگوار ای پیس 2021

جگوار ای پیس 2021 در مدل R دینامیک بلک ادیشن از عناصر تیره در بدنه بهره می‌برد و مشتریان می‌توانند این مدل را در رنگ‌های متنوع به ویژه رنگ جدید سفید استونی سفارش دهند. این خودرو با قوای محرکه بنزینی هیبریدی و دیزلی به فروش می‌رسد.

جگوار ای پیس 2021

از وجوه تمایز مدل R دینامیک بلک ادیشن با سایر مدل‌های این خودرو می‌توان به عناصر مشکی براق روی سپر جلو، جلوپنجره، اطراف شیشه‌های جانبی و لوگوهای عقب اشاره کرد. ای پیس آر دینامیک بلک ادیشن به رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید با طرح خاکستری و کالیپرهای ترمز قرمز، شیشه‌های عقب تیره و سقف پانورامیک نیز مجهز شده است.

جگوار ای پیس 2021

در کابین این خودرو شاهد یک نمایشگر ۱۱.۴ اینچی مرکزی و پوشش چرم با کیفیت هستیم. مشتریان می‌توانند جگوار e-Pace مدل R دینامیک بلک ادیشن را با موتور ۲ لیتری دیزلی هیبریدی ملایم با قدرت ۱۶۳ و ۲۰۴ اسب بخار خریداری کنند. یک پیشرانه دیگر نیز از نوع ۲ لیتری بنزینی هیبریدی ملایم برای این خودرو در نظر گرفته شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 200 اسب بخار را به تولید برساند.

جگوار ای پیس 2021

سایر اعضای خانواده پیس 2021 تغییرات دیگری نیز نظیر اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم را تجربه کردند. همچنین تریم S این خودرو بدون هیچ هزینه اضافی اکنون به دستیار نور بالای خودکار مجهز شده است. تریم SE نیز به شکل استاندارد از سیستم صوتی مرغوب مریدین بهره می‌برد. علاوه بر این، برای مدل S عملکرد حافظه برای صندلی‌ها و آینه‌های جانبی نیز در نظر گرفته شده است.