مشخصات گلکسی تب A7 لایت

مشخصات گلکسی تب A7 لایت پیش از معرفی رسمی لو رفت

مشخصات گلکسی تب A7 لایت – Galaxy Tab A7 Lite پیش از معرفی رسمی این دستگاه منتشر شده است و به نمایشگر LCD ۸.۷ اینچی و تراشه مدیاتک اشاره دارد.

گلکسی تب اس 7 لایت یا همان گلکسی Tab S7 FE مشخصات مشابهی با تبلت بالا رده گلکسی تب اس 7 خواهند داشت و به همین دلیل توجهات زیادی معطوف به آن‌ها شده است. اما همه به دنبال یک تبلت بزرگ و احتمالاً گران قیمت نیستند و خوشحال می‌شوند اگر بفهمند که نسخه دیگری با اندازه کوچک‌تر، مشخصات ضعیف‌تر و برچسب قیمتی کمتر به نام گلکسی تب A7 لایت در راه است.

مشخصات گلکسی تب A7 لایت

تبلت گلکسی تب A7 لایت قطعاً در زمره سری گلکسی تب A قرار می‌گیرد و همانند آن‌ها صفحه نمایش کوچکی خواهد داشت. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این تبلت به همراه صفحه نمایش ۸.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۳۴۰×۸۰۰ پیکسل همراه عرضه خواهد شد. این میزان برای نشان دادن محتوای اچ دی کافی به نظر می‌رسد و هم راستا با دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی این محصول است.

سایر مشخصات گلکسی تب A7 لایت شامل پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT8768x در کنار ۳ گیگ رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی می شود. علاوه بر این شما می‌توانید از کارت حافظه میکرو SD نیز استفاده کنید. باتری این محصول دارای ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود و از طریق درگاه USB-C و با پشتیبانی از شارژ سریع انرژی مورد نیاز خود را تأمین خواهد کرد. البته این میزان باتری نسبتاً متوسط به نظر می‌رسد، ولی باید توجه داشت که این تبلت برای کاربرانی طراحی شده است که به دنبال یک محصول اقتصادی هستند.

مشخصات گلکسی تب A7 لایت

قیمت مدل پایه گلکسی Tab S7 Lite با پشتیبانی از وای فای حدود ۱۸۰ دلار خواهد بود. البته مدل دیگری نیز با پشتیبانی از LTE عرضه خواهد شد که برچسب قیمتی اندکی بالاتر خواهد داشت. متأسفانه هیچگونه اطلاعاتی در مورد زمان عرضه این تبلت منتشر نشده است.

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که سامسونگ در خرداد ماه از تبلت های خود رونمایی خواهد کرد. بله تبلت ها، چرا که سامسونگ قرار است علاوه بر گلکسی تب A7 لایت از تبلت Galaxy Tab S7 XL Lite نیز رونمایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمی‌دونم چرا احساس میکنم دیگه کسی خیلی از تبلت استفاده نمیکنه 🤔🤔🤔