فیلم Sonic The Hedgehog 2

جزئیات جدیدی از داستان فیلم Sonic The Hedgehog 2 منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره جزئیات جدید و جالبی از داستان فیلم Sonic The Hedgehog 2 منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید.

در پی موفقیت‌ فیلم سونیک خارپشت (Sonic The Hedgehog) که در سال ۲۰۲۰ اکران شد، کمپانی پارامونت پیکچرز پس از مدتی پروسه تولید قسمت دوم را آغاز کرد تا باری دیگر شاهد یک اقتباس خوب از دنیای بازی‌های ویدیویی باشیم. حالا با انتشار اطلاعات جدیدی از داستان این فیلم، بهتر می‌توانیم از جزئیات قصه باخبر شویم. فیلم Sonic The Hedgehog 2 هم‌اکنون در حال تولید است و می‌دانیم که شخصیت‌های دوست‌داشتنی این مجموعه یعنی ناکلز (Knuckles) و تیلز (Tails)، در فیلم جدید سونیک حضور خواهند داشت. اما در حال حاضر، اطلاعات بیشتری از طرح کلی فیلمنامه وجود دارد.

در خلاصه داستان فیلم که برای اولین‌بار توسط یکی از کاربران توییتر مورد توجه قرار گرفت، آمده است: «پس از استقرار سونیک در گرین هیلز، تام و مدی مجبور می‌شوند برای رفتن به مسافرت و تعطیلات، مدتی سونیک را در خانه تنها بگذارند. طولی نمی‌کشد که دکتر رباتنیک (اگمن) با دوست و شریک جدیدش یعنی ناکلز، وارد ماجراهای فیلم Sonic The Hedgehog 2 می‌شود. آن‌ها قصد دارند تا با پیدا کردن زمرد ارزشمند علاوه‌بر رسیدن به قدرت، سونیک را نیز نابود کنند. از آن‌طرف، سونیک تصمیم می‌گیرد با تیلز همکاری کند تا قبل از اینکه دکتر رباتنیک و نیکلز زمرد را به‌دست آورند، او این کار را انجام دهد.»

اطلاعات داستانی جدید نشان می‌دهند که شخصیت ناکلز در این فیلم، یک شرور واقعی خواهد بود و به‌عنوان یکی از آنتاگونیست‌های اصلی شناخته می‌شود. از طرفی دیگر، به‌نظر می‌رسد که تیلز تا انتهای داستان به دوستی‌اش با سونیک ادامه دهد. علاوه‌بر این موارد، احتمال می‌رود که دکتر رباتنیک با بازی جیم کری، حضور پررنگی در فیلم Sonic The Hedgehog 2 داشته باشد. اما ممکن است دوست انسان سونیک یعنی تام (جیمز مارسدن) را کمتر ببینیم.

علاوه‌بر بازگشت جیم کری و جیمز مارسدن به فیلم، بار دیگر شاهد صداپیشگی بن شوارتز برای سونیک خواهیم بود. جیمز فاولر هم که ساخت قسمت اول را بر عهده داشت، مجدداً به این پروژه اضافه شده تا دوباره کارگردانی فیلم Sonic The Hedgehog 2 را انجام دهد. باید ببینیم در طول یک سال باقی‌مانده تا اکران این فیلم، آیا تغییراتی در روند تولید یا تیم بازیگری سونیک خارپشت ۲ به‌وجود خواهد آمد یا خیر. این لایو اکشن جذاب و موردانتظار، در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۲ (۱۹ فروردین ۱۴۰۱) راهی سالن‌های سینما خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این فیلم چیست؟ آیا قسمت اول سونیک خارپشت را تماشا کرده‌اید و به این فرنچایز قدیمی علاقه‌مند هستید یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*