انتقال تاریخچه گفتگو در واتس اپ

به زودی امکان انتقال تاریخچه گفتگو در واتس اپ فراهم می‌شود

یکی از مشکلاتی که برخی کاربران در WhatsApp با آن مواجه هستند، عدم انتقال تاریخچه گفتگو است. قرار است، به زودی امکان انتقال تاریخچه گفتگو در واتس اپ فراهم شود.
همگام سازی تاریخچه چت‌ها در WhatsApp کاربر را بسیار محدود می‌کند چرا که به جای یک اکانت، تنها از یک شماره تلفن پشتیبانی می‌کند. حال بر اساس خبرها، فیس بوک به فکر راحت شدن کاربرها بعد از تعویض تلفن همراه است و قرار است امکان انتقال تاریخچه گفتگو در واتس اپ فراهم می‌شود.انتقال تاریخچه گفتگو در واتس اپ

تیم توسعه دهندگان واتساپ به زودی این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید تاریخچه چت‌های خود را از یک شماره تلفن به شماره تلفنی دیگر انتقال دهید (این موضوع برای کسانای که دو تلفن داشته یا قصد تغییر شماره خود را دارند، بسیار مفید است). علاوه بر این، توسعه دهندگان در پی آن هستند که بتوانید سابقه چت‌های خود را از تلفن اندرویدی با آی او اسی یا بالعکس انتقال دهید (چنین چیزی در حال حاضر امکان پذیر نیست).

این ویژگی هنوز در دسترس نیست و زمان قطعی نیز برای انتشار آن مشخص نشده است. با توجه به درز تصاویر فوق اما، به نظر می‌رسد زمان زیادی تا در دسترس قرار گرفتن این ویژگی باقی نمانده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*