مانیتور هوشمند سامسونگ

مانیتور های هوشمند سامسونگ در ابعاد ۲۴ و ۴۳ اینچ معرفی شدند

سامسونگ سال گذشته نسخه‌های ۲۷ اینچی و ۳۲ اینچی مانیتور های هوشمند خود را معرفی کرده بود. امسال شاهد مدل‌های ۲۴ و ۴۳ اینچی این مانیتورها هستیم.

سامسونگ دو عضو جدید را به مجموعه مانیتورهای هوشمند خود اضافه کرده است. این مانیتورهای هوشمند که به سیستم عامل تایزن مجهز شده‌اند، مانیتور هوشمند M7 و M5 نام دارند. مدل M7 در اندازه ۴۳ اینچ و رزولوشن 4K معرفی شده است و M5 نیز کیفیت 1080p را در نمایشگر ۲۴ اینچی خود ارائه می‌دهد.

مانیتور هوشمند سامسونگ

سامسونگ سال گذشته نیز از نسخه‌های ۲۷ اینچی و ۳۲ اینچی مانیتور های هوشمند خود پرده‌برداری کرده بود و حالا با معرفی این دو مانیتور جدید می‌خواهد رنج گسترده‌ای از آن‌ها را برای کاربران مختلف ارائه دهد.  مانیتور های هوشمند سامسونگ به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کاربردی مجهز شده‌اند و سامسونگ نیز اعلام کرده است که مدل ۲۴ اینچی مناسب افرادی است که به دنبال یک مانیتور کاربردی با قیمت مناسب هستند.

مانیتور هوشمند سامسونگ

فلسفه طراحی این مانیتورها بر اساس کارایی و سرگرمی است و هر دو مدل به سیستم عامل تایزن مجهز شده‌اند تا زمینه استریم بی نقص ویدیو، اتصال هوشمند به گوشی گلکسی و پشتیبانی از دستیارهای صوتی مختلف همچون گوگل اسیستنت، بیکسبی و الکسا را برای کاربر به ارمغان بیاورد. اسپیکرهای فراگیر استفاده شده در این مانیتورها نیز تجربه صوتی خوشایندی را برای کاربر به همراه خواهد داشت و با استفاده از برنامه DeX می‌توانید مانیتور هوشمند خود را به یک رایانه رومیزی برای گوشی خود تبدیل کنید.

مدل ام ۷ حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و دارای درگاه  USB-C نیز هست. احتمال دارد که شاهد پشتیبانی از استاندارد HDR10 در این مدل باشیم. همچنین؛ ریموت کنترل این مدل از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند.

مانیتور هوشمند سامسونگ

هنوز اطلاعاتی درباره قیمت مانیتور های هوشمند جدید سامسونگ منتشر نشده است. اما؛ مدل‌های معرفی شده سال گذشته بین ۲۳۰ تا ۴۰۰ دلار قیمت داشتند. با توجه به نوآوری‌های مورد استفاده در این دو مدل و اندازه نمایشگرهای آن‌ها، انتظار می‌رود که بازه قیمتی گسترده‌تری را شاهد باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*