مرکز تیونینگ آپکو

مرکز تیونینگ آپکو با هدف تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو افتتاح شد

مرکز تیونینگ آپکو با هدف سفارشی سازی محصولات ایران خودرو افتتاح شد. از اهداف این مرکز، صادرات خودروهای سفارشی ایران خودرو به کشورهای دیگر است.

روز گذشته مرکز تیونیگ آپکو با هدف سفارشی‌سازی محصولات ایران خودرو در مرکز شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو افتتاح شد. در این مراسم، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مدیرعامل ایران خودرو و مدیرعامل آپکو حضور داشتند. محسن صالحی نیا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح این مرکز تیونینگ و سفارشی‌سازی گفت فعالیت‌های برندسازی، قوای محرکه و بهینه‌سازی گیربکس باید در ایران خودرو مورد حمایت قرار بگیرد.

مرکز تیونینگ آپکو

صالحی نیاز در ادامه اضافه کرد همه اتفاقاتی که در ایران خودرو رخ داده است با تکیه بر تجربیات داخلی بوده و ما در آینده نزدیک حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. توصیه‌های کیفی و رضایت مشتری در سایه سیاست‌های کلان میسر می‌شود و مسئولان همواره تلاش کرده‌اند با وجود محدودیت‌های بین‌المللی، تولید خودرو را به سمت رشد پیش ببرند.

حسن جلینی، مدیرعامل آپکو در این مراسم به تغییراتی که در شرکت آپکو رخ داده اشاره کرد و افزود با توجه به نیازهای مشتریان ایران خودرو، فعالیت در حوزه دیتیلینگ و سفارشی‌سازی خودروها را با نگاهی ویژه در یک مرکز تخصصی راه‌اندازی کردیم. به گفته جلینی، اکنون بیش از 40 دستگاه خودرو در بخش سرامیک بدنه و تغییرات فنی آماده شده‌اند و همکاری‌هایی هم با شرکت‌های دانش بنیان صورت گرفته که دستاوردهایی مانند کلاچ برقی ایمورتال با امکانات ویژه را در پی داشته است.

اهداف و برنامه‌های مرکز تیونینگ آپکو

مدیرعامل آپکو از درآمدهای اندک این شرکت در سال گذشته ناراضی بود و گفت از فروردین امسال به طور ماهانه 3 میلیارد تومان فروش آپشن در آپکو انجام شد که این عدد باید به 30 میلیارد تومان در ماه برسد. جلینی وعده راه‌اندازی دوره‌های دیتیلینگ و تیونینگ در این شرکت را داد و اظهار کرد قصد دارد با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تفاهم‌نامه‌ای امضا کنند و به صورت جدی به حوزه موتور اسپرت وارد شوند.

وی صادرات به کشورهای دیگر را از اصلی‌ترین برنامه‌های مرکز تیونینگ آپکو دانست و افزود مشتریان زیادی در کشورهای همسایه مانند عراق به سفارشی‌سازی و اضافه کردن آپشن و تیونینگ به محصولات خریداری شده از ایران خودرو تمایل دارند. شرکت ایران خودرو در کشورهای همسایه دیگر مانند سوریه و آذربایجان نیز فعالیت می‌کند و در آذربایجان یک پایگاه تولیدی تاسیس کرده است. بنابراین لازم است که شرکت آپکو فعالیت خود را در کشورهای هدف محصولات ایران خودرو، گسترش دهد.

مرکز تیونینگ آپکو

فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو نیز در جریان مراسم افتتاح مرکز تیونینگ آپکو صحبت‌هایی را مطرح کرد و گفت ایران خودرو قصد دارد با ایجاد مراکز مجاز و ارائه خدمات استاندارد و منطبق با مهندسی خودرو، امکانات در دسترس و مناسبی را به مشتریان ارائه کند و از مراجعه آنها به مراکز غیر مجاز جلوگیری کند. به وجود آوردن تغییر در سیستم‌های مختلف خودرو باعث از بین رفتن گارانتی آن می‌شود. اما خدماتی که شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو در اختیار مشتریان قرار می‌دهد با حوزه‌های فنی و مهندسی خودرو انطباق دارد و هیچگونه آسیبی به آن وارد نمی‌کند.

به گفته فرشاد مقیمی، سفارشی‌سازی محصولات تجاری و سنگین از جمله برنامه‌های آپکو است که در این بخش هم خدمات ویژه‌ای به دارندگان محصولات سنگین و نیمه سنگین ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*