فیلم Eternals

تریلر فیلم Eternals را تماشا کنید؛ ظهور جاودانگان مارول

نخستین تریلر فیلم Eternals که توسط کلویی ژائو در حال ساخت است، ظهور ابرقهرمانان مارول را با هنرنمایی ستاره‌های مشهور هالیوود نشان می‌دهد.

فیلم پرستاره «جاودانگان»، به‌عنوان یکی از موردانتظارترین آثار سینمایی حال حاضر در سراسر جهان شناخته می‌شود. کلویی ژائو که با ساخت فیلم «سرزمین آواره‌ها» موفق به دریافت اسکار بهترین فیلم شد، کارگردانی این عنوان ابرقهرمانی را بر عهده گرفته است تا سبک و سیاق جدیدی را تجربه کند. فیلم Eternals بیست‌و‌پنجمین اثر از دنیای سینمایی مارول به‌حساب می‌آید که با توجه به تیم بازیگری فوق‌العاده‌اش، از همین حالا برای سایر رقبا خط و نشان کشیده است.

داستان فیلم Eternals بر اساس کمیک‌های جادوانگان نوشته شده و به گروهی از ابرقهرمان‌ها می‌پردازد که برای محافظت از بشریت، باید در مقابل نیروهای شیطانی ایستادگی کنند. قصه‌ای هیجان‌انگیز و طوفانی از نبردهای سنگین و خطرناک که می‌تواند اکثر طرفداران این سبک را راضی کند. در این فیلم، ستارگانی مانند آنجلینا جولی، کیت هرینگتون، سلما هایک، هری استایلز، ریچارد مدن، جما چان، میلی بابی براون و برایان تایری هنری نقش‌آفرینی کرده‌اند.

تریلر جذاب و هیجان‌انگیز فیلم جاودانگان، بسیاری از شخصیت‌ها را نشان می‌دهد و بر روی روابط‌شان با یکدیگر  متمرکز است. این تریلر با بحثی جالب و بامزه درباره اینکه بعد از مرد آهنی چه کسی هدایت و رهبری انتقام‌جویان را بر عهده خواهد گرفت، به پایان می‌رسد. در ادامه می‌توانید تریلر جذاب و نفس‌گیر فیلم Eternals را تماشا کنید.

هنوز اطلاعات چندانی از شخصیت‌ها و روند داستان مشخص نیست اما با توجه به جزئیات موجود و تریلر رسمی فیلم Eternals، می‌توانیم حدس بزنیم که با یکی از بلاک‌باسترهای عظیم و کلان مارول و والت دیزنی مواجه خواهیم بود که علاوه‌بر جلوه‌های ویژه سینمایی و وجوه سرگرمی‌اش، می‌تواند از داستان قابل قبول و عمیقی بهره ببرد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا این فیلم پرهزینه و ستاره‌محور می‌تواند گیشه را ازآن خود کند و در نزد طرفداران هم محبوب باشد یا خیر. جاودانگان در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ۱۴۰۰) راهی سالن‌های سینما خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*