شرایط فروش فردا SX5

شرایط فروش فردا SX5 در خرداد 1400 با قیمت جدید اعلام شد

شرایط فروش فردا SX5 در خرداد 1400 اعلام شد. شرکت خودروسازی فردا کراس اوور SX5 را با قیمت جدید و تخفیف خرید نقدی به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت خودروسازی فردا بخشنامه جدیدی را برای فروش کراس اوور فردا SX5 اعلام کرد. این خودرو که جزو محصولات کلاس C محسوب می‌شود از یک موتور 1.6 لیتری لیتری ۴A92 میتسوبیشی با فناوری MIVEC بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 123 اسب بخار و گشتاور 151 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه توسط گیربکس اتوماتیک CVT که به عنوان نسل سوم گیربکس‌های پیوسته شرکت نیسان محسوب می‌شود به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

از امکانات کراس اوور فردا SX5 می‌توان به چراغ روشنایی روز، اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو، نمایشگر لمسی، سنسور پارک و دوربین عقب، رینگ آلومینیومی، تهویه الکتریکی، کامپیوتر سفر، کروز کنترل، سنسور باد لاستیک، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی،  سامانه کنترل پایداری الکتریکی، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی دو رنگ چرم، سانروف و دو کیسه هوا اشاره کرد.

شرایط فروش فردا SX5 – خرداد 1400

شرایط فروش فردا SX5

بر اساس این بخشنامه فروش، قیمت خودرو فردا SX5 حدود 629 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که با تخفیف 20 میلیون تومانی به 609 میلیون تومان می‌رسد. مشتریان در زمان ثبت نام باید مبلغ 294 میلیون و 500 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت بپردازند. در این طرح فروش سود مشارکت 18 درصد و موعد تحویل این کراس اوور نیز 120 روزه خواهد بود.