لنوو پد پرو 2021

تبلت لنوو پد پرو با نمایشگر ۹۰ هرتزی OLED و طراحی زیبا رونمایی شد

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ با نمایشگر ۹۰ هرتزی، قلم هوشمند و یک کیبورد کاور رونمایی شد. مشخصات فنی و قیمت Lenovo Pad Pro را در ادامه بخوانید.

شرکت لنوو از چهار تبلت جدید و مدرن رونمایی کرده است که در رأس آن‌ها دو تبلت توانمند لنوو یوگا پد پرو و لنوو پد پرو قرار دارند. در این مقاله شما را بیشتر با این تبلت‌های جدید آشنا خواهیم کرد.

لنوو پد پرو ۲۰۲۱

لنوو پد پرو 2021

لنوو پد پرو مثل مدل یوگا، از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد، اما تمرکز اصلی آن روی نمایشگر است. جایی که یک پنل ۱۱.۵ اینچی OLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و زمان پاسخگویی ۱ میلی‌ثانیه‌ای حضور دارد. این نمایشگر به لطف رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی (نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰) بسیار شفاف است و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد. به این باید پشتیبانی از استانداردهای Dolby Vision و HDR10 را هم اضافه کرد. این نمایشگر متوسط روشنایی ۴۲۰ نیت (اوج روشنایی ۶۰۰ نیت) را ارائه می‌کند و برای تجربه بدون پرش صفحه، از DC Dimming برخوردار است.

شما می‌توانید در کنار این تبلت یک قلم هوشمند با ۴۰۹۶ سطح فشار را خریداری کنید. زیر این تبلت یک اتصال پین پوگو تعبیه شده است که از طریق آن می‌توانید یک کیبورد کاور حاوی ترک پد ساخت لنوو را نیز نصب کنید.

تبلت لنوو پد پرو ۲۰۲۱ با وزن ۴۸۵ گرمی و ضخامت ۵.۸ میلی‌متری خیلی باریک و سبک است. این دیوایس از یک باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که انرژی کافی برای ۱۵ ساعت تماشای فیلم یا ۸ ساعت وب‌گردی بدون وقفه را تأمین می‌کند. این باتری از فناوری شارژ Quick Charge 3.0 و توان شارژ ۲۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. لذت تماشای ویدیو در این تبلت به لطف چهار اسپیکر JBL که هر کدام ۲.۵ سانتی‌متری بوده و توان ۱.۵ وات (جمعاً ۶ وات) را ارائه می‌کنند. از فناوری صوتی دالبی اتموس نیز توسط این تبلت پشتیبانی می‌شود.

چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ در این تبلت با یک رم ۶ گیگابایتی (LPDDR5) و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی (UFS 3.1) همراه است که می‌توانید با استفاده از اسلات کارت microSD آن را ارتقاء دهید. علاوه بر این باید به یک پورت USB-C، فناوری وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۱ در این تبلت هیبریدی نیز اشاره کرد.

روی قاب پشتی Lenovo Pad Pro 2021 دوربین دوگانه‌ای شامل حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (با فوکوس خودکار) و حسگر ثانویه فوق عریض ۵ مگاپیکسلی (۱۲۰ درجه‌ای) تعبیه شده است. در جلوی آن نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ToF برای احراز هویت قرار دارد. لنوو این تبلت را با قیمت ۳۹۰ دلاری در چین عرضه خواهد کرد.

تبلت لنوو پد پلاس ۱۱

لنوو پد پرو 2021 و لنوو پد پلاس

تبلت لنوو پد پلاس ۱۱ به یک نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی مجهز شده است. این نمایشگر نرخ رفرش ۶۰ هرتزی را ارائه می‌کند و برخلاف برادر قدرتمندترش، فاقد پشتیبانی از HDR است. شما روی این تبلت چهار اسپیکر JBL با پشتیبانی از دالبی اتموس را در اختیار خواهید داشت که مجموع توان آن‌ها ۶ وات است. این نمایشگر از یک قلم هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت لنوو پد پلاس از چیپست اسنپدراگون ۷۵۰ جی قدرت می‌گیرد که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن را همراهی می‌کند. البته به لطف یک کارت حافظه microSD می‌توانید این فضا را به ۱ ترابایت ارتقاء دهید. این تبلت از یک باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد، در حالی که این باتری به لطف درگاه USB-C از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. این باتری برای تماشای ۱۲ ساعت فیلم یا ۱۲ ساعت وب‌گردی بدون توقف کافی است. فناوری‌های وای فای ۶، بلوتوث ۵.۱ و GPS را شامل می‌شود و از گواهی IP52 برخوردار است.

روی قاب پشتی تبلت لنوو یک حسگر ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود، در حالی که قاب جلویی آن از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی به همراه یک دوربین ToF میزبانی می‌کند. زیر این تبلت نیز مثل تبلت لنوو پد پرو پین پوگو قرار دارد تا از طریق آن یک کیبورد کاور را به دیوایس خود وصل کنید. در پایان باید به قیمت ۲۵۰ دلاری این دیوایس اشاره کرد.

لنوو پد ۱۱

لنوو پد پرو 2021 و لنوو پد ۱۱

و اما سومین تبلت جدید لنوو برای سال ۲۰۲۱، لنوو پد ۱۱ نام دارد. این تبلت نیز مشابه مدل پلاس خود به یک نمایشگر ۱۱ اینچی ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی LCD و چهار اسپیکر با پشتیبانی از دالبی اتموس مجهز شده است؛ اگرچه حداکثر توان این اسپیکرها ۴ وات است. ضمن اینکه نمایشگر آن از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند. پیکربندی دوربین در این تبلت نیز مشابه مدل پلاس است؛ این به معنای دوربین ۱۳ مگاپیکسلی روی قاب پشتی و دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسلی + ToF روی قاب جلویی است.

بزرگ‌ترین تفاوت این مدل با مدل پلاس، قدرت‌گیری از چیپست اسنپدراگون ۶۶۲ است که ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. هرچند در اینجا هم از اسلات کارت microSD استفاده شده و با پین‌های پوگو در زیر تبلت می‌تواند یک کیبورد کاور را به دیوایس نصب کنید.

همان باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مدل پلاس در لنوو پد ۱۱ نیز به کار رفته است که با همان سرعت شارژ می‌شود. فناوری وای فای به کار رفته در این تبلت قدیمی‌تر است (وای فای ۵)، اما همچنان از GPS پشتیبانی می‌کند و دارای گواهی IP52 است. لنوو این تبلت اقتصادی را با قیمت ۱۷۰ دلاری وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*