قطعی آنتن های BTS

مشکل قطعی آنتن های BTS به دلیل قطعی برق به‌زودی برطرف خواهد شد

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در صفحه توییتری خود اعلام کرد مشکل قطعی آنتن های BTS به دلیل قطعی برق به‌زودی برطرف خواهد شد.

اخیرا همزمان با قطعی برق بسیاری از کاربران اپراتورهای تلفن همراه با مشکل آنتن‌دهی و کاهش سرعت اینترنت موبایل مواجه شدند. در همین راستا جمال هادیان، مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در صفحه توییتری خود اعلام کرد مشکل قطعی آنتن های BTS اپراتورهای تلفن همراه که همزمان با قطعی برق ایجاد می‌شود به‌زودی طی تعامل با وزارت نیرو و همکاری اپراتورها برطرف خواهد شد.

مشکل قطعی آنتن های BTS رفع می‌شود

مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات در صفحه توییتری خود نوشت:

قطعی برق باعث خاموشی بیش از 2 هزار دکل مخابراتی اپراتورها در سراسر کشور شده است. هر دکل فقط تا دو ساعت توان تامین برق را دارد؛ وقتی خاموشی 3 ساعته شد، خاموشی تجهیزات اجتناب‌ناپذیر است. ضمن تعامل با وزارت نیرو و با همکاری اپراتورها، مشکل به زودی حل خواهد شد.

محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران نیز در همین راستا بیان کرد قطع برق متوالی و روزانه در مناطق مختلف کشور به عنوان دلیل اصلی اختلالات اخیر در حوزه ارتباطات مخابراتی محسوب می‌شود. وی افزود متاسفانه به دلیل قطعی برق در برخی از مناطق با اختلالات ارتباطات مخابراتی چند ساعته مواجه هستیم.

بیدخام در ادامه عنوان کرد به دلیل عدم سرمایه‌گذاری مناسب در خرید و نوسازی تجهیزاتی مانند دیزل ژنراتورهای برق در زمان قطعی برق با اختلالات ارتباطی در برخی مناطق روبه‌رو شده‌ایم که این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است و به همین دلیل امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسئول به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*