کار در منزل

کار در منزل برای خانم ها

به نظرت خانم های خانه دار باید کار کنند؟ به نظرت برای خانم ها کار کردن در منزل بهتره یا استخدام شدن؟ کار کردن برای خانم ها در منزل مزایا و معایبی داره که در ادامه به بررسی اون‌ها می‌پردازیم و از طریق آموزش کار در منزل برای خانم ها سعی می‌کنیم که از معایب کار کردن کم کنیم و به مزایای اون اضافه کنیم. در نهایت یاد می‌گیریم چطور از اینستاگرام برای راه انداختن کسب و کارت استفاده کنی و یک سری ایده هم بهت میدیم که اگر ایده‌ای نداشتی از اونا برای راه انداختن کسب و کارت استفاده کنی.

مزایای کار در منزل برای خانم ها

مزایای کار کردن در منزل برای خانم ها رو از دو جنبه مورد بررسی قرار می‌دهیم. مزایای کار برای خانم های خانه دار و مزایای کار در منزل برای خانم های کارمند:

خانم های خانه دار: از اونجایی که خانم های خانه دار زمان زیادی از روز رو در خونه سپری می‌کنند. کار کردن در خانه باعث میشه که از وقتشون استفاده بیشتری بکنند. در کنار اون یک منبع درآمد برای خودشون داشته باشن. همچنین باعث میشه اعتماد به نفس این خانم‌ها بیشتر بشه، چون یک کسب و کار رو شروع می‌کنند و تلاش می‌کنند که در اون حرفه‌ای بشن. حرفه‌ای بودن اعتماد به نفس زیادی بهشون می‌بخشه.

مزایای کار کردن برای خانم های کارمند

خانم‌های کارمند می‌تونن از این طریق درآمد خودشون رو چندین برابر افزایش بدن و پس از مدتی که کسب و کارشون به قدر کافی رشد کرد، کارمندی رو رها کنند و به کار جدیدشون مشغول بشن و سعی کنن که اون رو رشد بدن.

معایب کار کردن

پس از بررسی مزایای نوبت به بررسی معایب می‌رسد. با بررسی این مزایا و معایب می‌تونی تصمیم بگیری که کارت رو آغاز کنی یا نه.

معایب کار کردن برای خانم های خانه دار

اگر خانم خانه داری بچه داشته باشه، یکم کار کردن براش سخت میشه. چون که بالاخره نیاز به رسیدگی داره و نمیشه که همینطور رهاش کرد. باید یه تعادل بین رسیدگی به بچه و انجام کارهای خودتان ایجاد کنید.

اصولا داشتن شغل دوم برای خانم های خانه دار راحت‌تر از خانم‌های کارمند است. چون که خانم‌های کارمند به قدر کافی برای خودشون دغدغه دارن. باید سرکار برن، غذا درست کنن، به بچشون رسیدگی کنن و کلی کارهای دیگه. این موضوع در دراز مدت باعث میشه که خانم کارمندی که برای خودش شغل دوم ایجاد کرده، از کار کردن نا امید بشه و به طور کلی از کار خودش هم خارج بشه. اگر  کارمندی بهت پیشنهاد می‌کنم که زمانی که درآمد کار دومت اندازه کار اولت شد، کار اولت رو رها کنی و به طور تمام وقت روی کاری که خودت ایجاد کردی وقت بزاری.

علاقه شخصی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که وجود داره اینه سعی کنی که شغلی که ایجاد می‌کنی رو بهش علاقه داشته باشی. ببین در هر کاری کسی رو داریم که چندین میلیارد از طریق اون پول درآورده و خیلی هم هستند که نتوانستند به اندازه کافی رشد کنند. مثلا شما چند تا رستوران رو می‌شناسید که بعد از یکسال ورشکست شدن و چند تا رستوران می‌شناسید که روز به روز بهتر جلو رفتن و چندین شعبه زدن. پس شما هر کاری که در اون استعداد دارید و به اون علاقه دارید، اگر درست و اصولی حرکت کنید، می‌تونید درآمدهای زیادی رو تجربه کنید.

خیاطی

خانم با آموزش هنر خیاطی، می‌تونه ساعت‌های حضور در منزل ران اختصاص دهد و از درآمد بالای آن  لذت ببرد. از طرفی می‌تونه پس از مدتی کارآموز بگیره و سعی کنه که حجم تولیدش رو افزایش پیدا کنه.

هنر دیگری که به خانم کارمند پیشنهاد می‌‌دهیم انجام هنر انواع دوخت‌‌های زیبا روی لباس است. مانند مروارید دوزی، گلدوزی ، دوخت‌های با کامو ا، نگین دوزی ، پولک و منجوق‌دوزی و … . داشتن هنر دوخت‌‌های گوناگون روی لباس ، کنار خیاطی ، می‌تواند در درآمدزایی بسیار بیشتر شما مؤثر باشد. ایده‌های کسب و کار:

تهیه میوه خشک

میوه‌های چیپسی خشک همیشه طرفداران بسیاری دارم. به روش‌های مختلفی می‌تونید انواع میوه‌ها را خشک کنی. ساده‌ترین و معمول‌ترین روش خشک کردن میوه، با استفاده از گرمای آفتاب است. میوه‌های برش خورده اگر چند روز در معرض هوای آزاد و نور خورشید قرار بگیرند به خوبی خشک می‌شوند. استفاده از فر یا خشک کردن با شکر یا جوشاندن در شیره شکر از دیگر روش‌های خشک کردن میوه به شمار می‌آید. سرخ کردن و یا استفاده از دی‌اکسید گوگرد هم از دیگر شیوه‌های مورد استفاده هستند. برای یادگیری هر کدام از این روش‌ها می‌توانید از اینترنت و یا افراد اهل فن کمک بگیرید.

از طرفی چون که چیپس میوه از سلامت بیشتری برخورداره نسب به چیپس و پفک می‌تونی خیلی راحت‌تر براش تولید محتوا کنی.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی (ادمین)

در صورتی که بتوانید یک کانال تلگرامی یا صفحه‌ای در اینستاگرام ایجاد کنید با جذب اعضای فراوان می‌توانید تبلیغات مختلفی انجام دهید و درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

همچنین با یادگیری اینستاگرام می‌تونی مدیریت سایر پیج‌ها رو در درست بگیری (انجام کارهایی مثل پست گذاری، افزایش مخاطب و ….) و از این طریق درآمد کسب کنی و در نهایت مدیریت مالی زندگی خود رو در دست بگیری.

آرایشگری

با یادگیری چند اصول آرایشگری می‌توانید کسب‌وکارت رو در منزل به راه بیندازی. به‌خصوص اگر در مهارت‌های پرطرفداری مانند کاشت ناخن و انواع اکستنشن دوره دیده باشی. البته فراموش نکن که اخذ جواز آرایشگری بسیار ضروری است، حتی اگر قرار باشه در منزل کار کنی.

اینستاگرام

اگر سرمایه اولیه نداری هرچه سریع‌تر اینستاگرام رو به طور کامل یاد بگیر و سعی کن که از طریق اون کسب و کارت رو رشد بدی.

در سایت ماهان تیموری اطلاعات خیلی زیادی درباره آموزش کار در منزل برای خانم‌ها وجود داره که می‌تونی از طریق اون کسب و کارت رو راه بندازی و خیلی اصولی پیش بری و روز به روز خودت رو رشد بدی و درآمدت رو بیشتر کنی. همین الان از آموزش‌های رایگان و مقالاتی که برات قرار دادیم استفاده کن و هرچه سریع‌تر شروع به کسب درآمد کن.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.