دنا پلاس توربو آپکو

دنا پلاس توربو آپکو با موتور تقویت شده و قدرت 200 اسب بخار معرفی شد

دنا پلاس توربو دنده ای آپکو در نسخه 200 اسب بخاری معرفی شد. در ادامه با مشخصات این نسخه سفارشی خودرو دنا پلاس ایران خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت آپکو روز گذشته از نسخه سفارشی دنا پلاس توربو دنده ای با قدرت 200 اسب بخار پرده برداشت. این شرکت که وظیفه سفارشی‌سازی و تقویت محصولات ایران خودرو را بر عهده دارد در مراسم رونمایی از نسخه سفارشی دنا پلاس برای آن یک کیت بدنه با جذابیت‌های ظاهری متعدد در نظر گرفت، اما مشتریان دنا پلاس توربوشارژ دنده ای این امکان را دارند تا قبل از تحویل گرفتن خودرو از ایران خودرو آن را به مرکز آپکو ارسال کنند تا به آنها مدل تقویت شده رسمی با اعمال گارانتی و استانداردهای اجباری تحویل داده شود.

مشخصات نسخه سفارشی دنا پلاس توربو آپکو

دنا پلاس توربو دنده ای

شرکت آپکو در حال حاضر یک کیت فنی و تقویتی برای دنا پلاس توربوشارژ در نظر گرفته است که نسخه کامل این کیت تیونینگ باعث افزایش قدرت استاندارد این خودرو به 200 اسب بخار می‌شود و میزان گشتاور را نیز به بیش از 270 نیوتن‌متر افزایش می‌دهد. این خودرو سفارشی آپکو از سامانه هدرز تقویتی، نرم افزار اجرایی جدید، واتر متانول، کیت مکش، تریم داخلی چرم و نشانگر تخصصی سامانه توربوشارژر بهره می‌برد. البته مشتریان می‌توانند برای این خودرو امکاناتی چون تریم داخلی چرم، نمایشگر ردیف عقب و صندلی‌های اسپرت ردیف جلو را با حفظ گارانتی و الزامات سازمان استاندارد سفارش دهند.

دنا پلاس توربو دنده ای

با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر از نسخه سفارشی دنا پلاس آپکو منتشر شده می‌توان از ویژگی‌های این خودرو به مواردی چون پیشرانه 1.7 لیتری توربوشارژر، با قدرت 200 اسب بخار و گشتاور 275 نیوتن‌متر، دیفرانسیل جلو،  گیربکس 5 سرعت دستی، فرمان هیدرولیک، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، آینه‌های تاشو برقی، صندلی‌های برقی جلو، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره‌ای، بلوتوث، رینگ 16 اینچی آلومینیومی، کروزکنترل، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک و سانروف اشاره کرد.

سایر تصاویر

همچنین در همین مراسم از نسخه سفارشی‌سازی و تیونینگ شده ایران خودرو تارا نیز رونمایی شد که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید: