تبلت لنوو یوگا پد پرو ۱۳

تبلت لنوو یوگا پد پرو ۱۳ با یک درگاه کاربردی micro-HDMI معرفی شد

تبلت لنوو یوگا پد پرو ۱۳ – Lenovo Yoga Pad Pro 13 مجهز به درگاه micro-HDMI، نمایشگر ۱۳ اینچی HDR و مشخصات فنی بالارده معرفی شد.

کمپانی لنوو روز شلوغی را سپری کرده است. در میان چهار تبلت جدید این شرکت نام یک تبلت جذاب به نام لنوو یوگا پد پرو ۱۳ اینچی نیز دیده می‌شود که از یک پایه نگهدارنده متفاوت استفاده می‌کند. این پایه اجازه می‌دهد تبلت را بدون نیاز به هرگونه وسیله جانبی در موقعیت‌های مختلفی استفاده کنید.

تبلت لنوو یوگا پد پرو ۱۳

بخش بزرگ زیر نمایشگر که روی میز قرار می‌گیرد نیز خودش از دو پورت میزبانی می‌کند. در یک طرف آن درگاه USB-C و در طرف دیگر آن درگاه micro-HDMI تعبیه شده است. به لطف این درگاه شما می‌توانید از تبلت خود به عنوان نمایشگر ثانویه لپ تاپ یا کنسول بازی نینتندو سوئیچ خود استفاده کنید. نمایشگر این تبلت، مهم‌ترین بخش آن است. جایی که یک نمایشگر ۱۳ اینچی LTPS LCD با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۳۵۰ پیکسل (نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰) و پوشش ۱۰۰ درصدی از فضای رنگی sRGB قرار دارد. این نمایشگر از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و اوج روشنایی آن ۴۰۰ نیت است.

تبلت لنوو یوگا پد پرو ۱۳

چهار اسپیکر JBL با ابعاد ۵ سانتی‌متری، آمپلی‌فایرهای هوشمند و مجموع توان ۹ وات (۲ اسپیکر ۲.۵ وات و ۲ اسپیکر ۲ وات) روی این تبلت تعبیه شده است. علاوه بر این از فناوری دالبی اتموس صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. در حالی که شما می‌توانید کنسول بازی نینتندو سوئیچ خود را به تبلت لنوو یوگا پد پرو وصل کنید و از آن به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده کنید، خود دیوایس نیز قدرت کافی دارد. این دیوایس از تبلت اسنپدراگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد که ۸ گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 3.0 آن را همراهی می‌کنند.

تبلت لنوو یوگا پد پرو ۱۳

در بخش نرم افزاری این تبلت اندروید ۱۱ و رابط کاربری سفارشی ZUI 12.5 حضور دارد. اگر به هنرهای دیجیتالی علاقه داشته باشید نیز می‌توانید یک قلم هوشمند با ۴۰۹۶ سطح فشار را در کنار تبلت خود تهیه کنید. یک باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این تبلت برای ۱۲ ساعت پخش ویدیو یا ۸ ساعت و نیم فعالیت بدون توقف در حالت نمایشگر ثانویه، کافی است.

یک درگاه USB-C 3.1 با پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 4 به همراه یک درگاه micro-HDMI روی بدنه تبلت لنوو یوگا پد ۱۳ تعبیه شده است. فناوری‌های بی‌سیم آن نیز شامل وای فای ۶ و بلوتوث ۵.۲ می‌شود. این تبلت فقط یک دوربین ۸ مگاپیکسلی روی قاب جلویی خود دارد که یک حسگر 3D ToF نیز برای تشخیص چهره کاربر در کنار آن تعبیه شده است. قاب پشتی آن از جنس آلکانترا ساخته شده، جنس پایه نگهدارنده آن فولاد ضد زنگ بسیار مستحکم است و می‌تواند تا ۱۸۰ درجه بچرخد. وزن کلی دیوایس نیز ۸۳۰ گرم خواهد بود.

لنوو قصد دارد این تبلت قدرتمند را با قیمت اقتصادی ۵۱۵ دلاری وارد بازار چین کند.