میت بوک D14

لپ تاپ هواوی میت بوک D14 چه برتری‌هایی نسبت به رقبای هم‌رده دارد؟

لپ تاپ هواوی میت بوک D14 به تازگی وارد بازار ایران شده است. اما میت بوک دی 14 چه برتری‌هایی دارد که آن را از رقبای هم‌رده متمایز می‌کند؟

در حال حاضر تنوع بسیار بالای لپ تاپ‌های موجود در بازار از نظر مشخصات و ویژگی‌های مختلف باعث شده کار کاربران برای انتخاب یک لپ تاپ مناسب سخت شود و سردرگمی آنها را به دنبال داشته باشد. هواوی میت بوک دی 14 – Huawei MateBook D14 یک لپ تاپ خوش‌قیمت با ویژگی‌ها و امکانات مناسب و طراحی زیبا است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. اکنون در این مطلب قصد داریم مزایا و برتری‌های میت بوک D14 نسبت به رقبای هم‌رده و هم‌قیمت را بررسی کنیم تا شاید انتخاب شما برای انتخاب بهترین لپ تاپ در محدوده قیمتی 20 میلیون تومان راحت‌تر شود.

هواوی مانند بازار گوشی های هوشمند، در بازار لپ تاپ‌ها هم با محصولاتی حرفه‌ای و جذاب وارد شده است. محصولات این شرکت با قیمت مناسب و منطقی خود و مشخصات و طراحی قابل توجهی که دارند، می‌توانند جزو بهترین گزینه‌های پیش روی کاربران باشد. خانواده لپ تاپ های میت بوک هواوی از بهترین لپ تاپ های موجود در در بازار کشور به شمار می‌روند و میت بوک D14 هم که به تازگی وارد کشورمان شده، گزینه‌ای مقرون‌‌به‌صرفه از همین سری است که برای استفاده در هر شرایطی مناسب خواهد بود.

میت بوک D14

اما چه چیزی باعث شده که در این مطلب، لپ تاپ هواوی D14 را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ‌ها در رده قیمتی حدود 20 میلیون تومان معرفی کنیم و این لپ تاپ چه مزایا و برتری‌هایی نسبت به رقبای خود دارد؟ در ادامه به برترین ویژگی‌ها و مزایای میت بوک دی 14 نسبت به رقبای هم‌قیمت در بازار کشور اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های برتر لپ تاپ هواوی میت بوک D14

قدرت سخت افزاری مناسب با پردازنده نسل دهم اینتل و گرافیک مجزا

لپ تاپ هواوی میت بوک دی 14 مدل 2020 دارای یکی از بهترین ترکیب‌های سخت افزاری در بین سایر مدل‌های این بازه قیمتی است. این مدل از پردازنده نسل دهم اینتل Core i5-10210U یا Core-i7 10510U بهره می‌برد، در حالی که مدل‌های رقیب از شرکت‌های دیگر عمدتا به پردازنده‌های Ryzen 5 3500U یا Ryzen 7 3700U مجهز هستند. بنابراین میت بوک D14 با پردازنده نسل دهم اینتل اختلاف قابل توجهی با بسیاری از رقبا دارد و بین 20 تا 25 درصد قدرتمندتر است.

میت بوک D14

همچنین هواوی روی این اولترابوک خود از کارت گرافیک مجزا استفاده کرده است. میت بوک دی 14 علاوه بر شتاب دهنده گرافیکی داخلی Intel UHD، دارای گرافیک مجزای انویدیا جی فورس MX250 است. برخورداری از کارت گرافیک مجزا در یک اولترابوک، ویژگی قابل توجه و تحسین‌برانگیزی محسوب می‌شود. به عنوان مثال، بسیاری از لپ تاپ‌ها و اولترابوک‌های هم‌رده از گرافیک داخلی Radeon Vega 10 استفاده می‌کنند که به مراتب ضعیف‌تر از گرافیک مجزای میت بوک دی 14 هستند.

با این اوصاف، لپ تاپ هواوی میت بوک D14 را باید یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام امور گرافیکی، طراحی، مهندسی و حتی برخی‌های بازی‌های کامپیوتری در این رده قیمتی بدانیم. هواوی همچنین یک اقدام جالب توجه دیگر انجام داده و در این مدل حالت عملکرد عادی و Performance را جدا کرده است. شما زمانی که کلیدهای Fn+P را فشار دهید، لپ تاپ وارد حالت Performance می‌شود که در این حالت، حداکثر توان پردازشی دستگاه بدون محدودیت مصرف باتری، ارائه می‌شود. وقتی بخواهید در شرایطی ویژه، توان پردازشی دستگاه را در نهایت مقدار خود قرار دهید، حالت Performance بهترین راهکار خواهد بود.

طراحی زیبا و چشم‌نواز با بدنه فلزی مستحکم و قابلیت حمل‌پذیری بالا

هواوی برای طراحی میت بوک دی 14 از حداکثر فضای موجود روی بدنه دستگاه استفاده کرده است و قطعاتی مانند نمایشگر 14 اینچی و کیبورد را روی یک بدنه کوچک و جمع‌وجور قرار داده است. هواوی به این منظور حاشیه‌های اطراف نمایشگر میت بوک D14 را کاهش داده و به این شکل، ابعاد دستگاه را کمترین حد خود رسانده تا قابلیت حمل‌پذیری لپ تاپ را افزایش دهد. کیبورد لپ تاپ نیز با استفاده بهینه از فضاها، دارای دکمه‌هایی است که تا حد ممکن در اندازه بزرگ ساخته شده‌اند و در هنگام تایپ کردن به صورت چشمگیری دارای ارگونومی هستند.

میت بوک D14

هواوی به استحکام میت بوک دی 14 نیز توجه ویژه‌ای داشته و در این لپ تاپ از آلیاژ آلومینیوم تقویت شده در سراسر بدنه استفاده کرده که با وجود مقاومت بالا، وزن دستگاه را نیز به اندازه مناسب و معقولی رسانده است. در کنار این فاکتورهای فوق‌العاده باید به ضخامت کم لپ تاپ نیز اشاره کنیم که مجموع این ویژگی‌ها باعث می‌شود هواوی میت بوک D14 یک اولترابوک ایده‌آل برای استفاده در مکان‌ها و شرایط مختلف و جابه‌جایی باشد.

شارژ سریع با استفاده از یک شارژر همه کاره

میت بوک دی 14 از یک باتری 56 وات ساعتی بهره می‌برد که برای شارژ کردن آن از یک شارژر کوچک 65 واتی یو اس بی C استفاده می‌شود. پشتیبانی از فناوری SuperCharge باعث می‌شود این باتری 56 وات ساعتی فقط در مدت 30 دقیقه تا 46 درصد شارژ شود و با نیم ساعت شارژ کردن آن می‌توانید به مدت 4 ساعت استفاده عادی و ترکیبی از لپ تاپ داشته باشید.

میت بوک D14

میت بوک D14 همچنین از ویژگی شارژ معکوس برخوردار است که به وسیله آن می‌توانید هدفون بی سیم و گوشی خود را به آسانی شارژ کنید. نکته مهم و جالب توجه دیگر این است که با افزایش سرعت شارژ باتری‌های گوشی های هوشمند، شما قادر خواهید بود که از یک شارژر هم برای شارژ لپ تاپ و هم برای شارژ گوشی خود استفاده کنید و شارژرهای متعدد خود را کنار بگذارید. به بیان دیگر، در بیشتر شرایط کافی است فقط یک شارژر همراه خود داشته باشید و با آن هم گوشی هوشمند و هم لپ تاپ خود را شارژ کنید و نگرانی از بابت حمل بار اضافه نداشته باشید.

سیستم عامل ویندوز 10 اورجینال

یکی از سخت‌ترین کارها برای علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی در کشورمان، پیدا کردن یک لپ تاپ با سیستم عامل ویندوز 10 اورجینال است. هواوی در اقدامی قابل تحسین، لپ تاپ میت بوک دی 14 را با سیستم عامل ویندوز 10 اورجینال در بازار ایران عرضه می‌کند و به این ترتیب دیگر لازم نیست پس از خرید لپ تاپ جدید به فکر فراهم کردن فلش مموری بوتیبل بیفتید یا هر از گاهی از نرم افزارهای غیر قانونی برای تمدید استفاده از ویندوز 10 استفاده کنید.

هواوی میت بوک D14 را تهیه کنید تا با خیال راحت و بدون نگرانی از ویندوز 10 اورجینال آن استفاده کنید و به راحتی به آخرین به‌روزرسانی‌ها نیز دسترسی داشته باشید.

گارانتی و خدمات پس از فروش رسمی در ایران

هواوی میت بوک D14 همراه با 18 ماه گارانتی رسمی برای کاربران ایرانی عرضه می‌شود که این هم یکی دیگر از مزایای عرضه این لپ تاپ به صورت رسمی در بازار کشورمان به شمار می‌رود. به این ترتیب کاربران ایرانی با خرید این لپ تاپ هیچ نگرانی بابت تامین قطعات یدکی و تعمیرات احتمالی نخواهند داشت.

با پوشش سراسری سرویس‌های هواوی و پاسخگویی با استفاده از تمام کانال‌های ارتباطی، این امکان برای شما فراهم می‌شود که در هر شرایطی بتوانید مشکلات خود را با متخصصان هواوی مطرح کنید و راهنمایی‌های آنها برای افزایش کارایی و رفع مشکلات میت بوک دی 14 را دریافت کنید.

جمع بندی

هواوی میت بوک دی 14 با برخورداری از طراحی زیبا، مشخصات سخت افزاری رده بالا، قابلیت حمل پذیری بالا، بهره‌مندی از ویندوز اورجینال و داشتن گارانتی رسمی و مطمئن، انتخابی فوق‌العاده برای مهندسان، صاحبان کسب و کارهای مختلف و دانشجویان محسوب می‌شود. با نگاهی به مدل‌های رقیب، هم‌قیمت و هم‌رده میت بوک دی 14 درمی‌یابیم که این لپ تاپ هواوی مجموعه‌ای متعادل را ارائه می‌کند که ارزش خرید بسیار بالایی در بازار کشورمان دارد.

اگر قصد انتخاب و خرید لپ تاپ هواوی میت بوک D14 را دارید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و از طریق این لینک، آن را با قیمت بسیار مناسب و گارانتی رسمی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*