هواوی MatePad Pro 2

تبلت پرچمدار هواوی MatePad Pro 2 با تراشه قدرتمند در گیک بنچ دیده شد

تبلت پرچمدار هواوی MatePad Pro 2 با تراشه‌ای قدرتمند در گیک بنچ دیده شد. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های هواوی میت پد پرو 2 آشنا می‌شویم.

با توجه به اطلاعاتی که در پایگاه داده بنچمارک گیک بنچ منتشر شده، تبلت بالارده جدید هواوی به زودی عرضه می‌شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این تبلت قدرتمند، هواوی میت پد پرو 2 – Huawei MatePad Pro 2 خواهد بود که قرار است جایگزین تبلت پرچمدار فعلی هواوی یعنی میت پد پرو بشود.

مشخصات و ویژگی‌های هواوی MatePad Pro 2

طبق اطلاعات به ثبت رسیده در پایگاه داده بنچمارک GeekBench، تبلت پرچمدار هواوی میت پد پرو 2 با شناسه محصول WGR-W09 معرفی شده و این دستگاه از 8 گیگابایت رم بهره می‌برد. هنوز مدل دقیق تراشه به کار رفته در این تبلت مشخص نیست، اما پردازنده آن از 8 هسته پردازشی برخوردار است که یک هسته قدرتمند این تراشه با فرکانس 3.13 گیگاهرتز کار می‌کند و سه هسته دیگر در فرکانس 2.54 گیگاهرتز و چهار هسته دیگر نیز با فرکانس 2.04 گیگاهرتز فعالیت می‌کنند.

هواوی MatePad Pro 2

سیستم عامل اندروید 10 به صورت پیش فرض روی تبلت هواوی MatePad Pro 2 اجرا می‌شود. این تبلت موفق شده در بنچمارک معتبر گیک بنچ، امتیازهای 908 و 2987 را در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست بیاورد که نتیجه بسیار خوبی است و قدرت بالای سخت افزاری آن را نشان می‌دهد.

نسل فعلی تبلت پرچمدار هواوی با نام میت پد پرو در بازار موجود است که به عنوان محصولی قدرتمند و بالارده در بازار تبلت‌ها شناخته می‌شود. این تبلت دارای نمایشگر 10.8 اینچی با وضوح تصویر Quad HD+ و دوربین سلفی حفره‌ای است. تراشه قدرتمند کایرین 990 با حداکثر فرکانس 2.86 گیگاهرتز و 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در حرفه‌ای‌ترین نسخه، از دیگر ویژگی‌های شاخص MatePad Pro به شمار می‌روند.

همچنین تبلت پرچمدار فعلی هواوی از قابلیت‌های دیگری مانند باتری پرظرفیت 7250 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 40 واتی، اسپیکرهای چهارگانه با فناوری Histen 6.0 و پشتیبانی از قلم هوشمند M-Pencil بهره می‌برد. این قلم هوشمند حساسیت بسیار بالایی دارد و قادر است فشار را در 4096 سطح تشخیص دهد.

به این ترتیب با مشخصات، ویژگی‌ها و قابلیت‌های چشمگیری که تبلت پرچمدار فعلی هواوی یعنی میت پد پرو دارد، انتظار داریم تبلت هواوی MatePad Pro 2 با به‌روزرسانی سخت افزاری و امکانات جدیدتر رونمایی و عرضه شود. طبق آخرین گزارش‌ها، میت پد پرو 2 از شبکه نسل پنجم یعنی 5G نیز پشتیبانی می‌کند و شارژ سریع 40 واتی و شارژ بی سیم 27 واتی نیز در آن وجود دارد.

پیش‌بینی می‌شود هواوی میت پد پرو 2 یکی از محصولاتی باشد که در رویداد بعدی هواوی در 12 خرداد 1400 به صورت رسمی رونمایی و معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*