ایرباد بی‌سیم ردمی ایرداتس ۳ پرو

ایرباد بی‌سیم ردمی ایرداتس ۳ پرو با عمر باتری ۲۸ ساعته رونمایی شد

ایرباد بی‌سیم ردمی ایرداتس ۳ پرو شیائومی – Xiaomi Redmi AirDots 3 Pro با عمر باتری ۲۸ ساعته، حذف نویز، حالت کم تأخیر و شارژ بی‌سیم معرفی شد.

روز گذشته جدیدترین ایرباد بی‌سیم کمپانی ردمی با نام ردمی ایرداتس ۳ پرو در چین رونمایی شد. گرچه برچسب «اقتصادی» روی این ایرباد وایرلس خواهد خورد، اما عملاً فناوری‌های حذف نویز فعال، شارژ بی‌سیم و حالت کم تأخیر را ارائه می‌کند که همه این ویژگی‌ها را می‌توانید فقط در ایربادهای پرچمدار بازار بیابید.

ایرباد AirDots 3 Pro از درایورهای ۹ میلی‌متری و ۳ میکروفون برای دریافت صدای بهینه و حذف نویز استفاده می‌کند. ردمی در تبلیغات این گجت پوشیدنی می‌گوید حالت ANC (حذف نویز فعال) در این ایرباد می‌تواند نویز بیرونی را تا ۳۵ دسی‌بل کاهش دهد. اتصال با سایر دستگاه‌ها هم از طریق بلوتوث ۵.۲ اتفاق می‌افتد که امکان اتصال همزمان دو دستگاه جداگانه به این ایرباد را فراهم می‌کند.

ایرباد بی‌سیم ردمی ایرداتس ۳ پرو

هر یک از گوشی‌های این دیوایس به باتری‌های ۳۵ میلی‌آمپر ساعتی مجهز هستند که شارژ کافی برای ۶ ساعت گوش دادن به موسیفی (یا ۳ ساعت با ANC روشن) را فراهم می‌کنند. در حالی که یک کیس شارژ با توان ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعت می‌تواند مجموع استفاده از این گوشی‌ها با شارژ کامل را به ۲۸ ساعت برساند. روی این کیس شارژ یک پورت USB-C برای شارژ کردن آن تعبیه شده، اما می‌توانید از شارژرهای Qi موجود در بازار نیز برای شارژ بدون سیم آن استفاده کنید.

ردمی ایرداتس ۳ پرو گواهی IPX4 و پوشش دفع کننده آب را ارائه می‌کند و در دو نسخه سفید و مشکی عرضه می‌شود. قیمت این محصول نیز ۴۷ دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*