شرکت آمازون طی قراردادی نجومی کمپانی MGM را تصاحب کرد

شرکت آمازون با قراردادی به مبلغ ۸.۴۵ میلیارد دلار موفق شد کمپانی فیلمسازی مترو گلدوین مایر – Metro Goldwyn Mayer را تصاحب کند.

از مدت‌ها پیش زمزمه خریداری کمپانی MGM توسط شرکت آمازون به‌گوش می‌رسید. مترو گلدوین مایر به‌عنوان صاحب حق امتیاز مجموعه‌های مشهور و پرطرفداری مثل جیمز باند، راکی و پلنگ صورتی شناخته می‌شود. اما از این به بعد، آمازون مالک جدید عناوین مذکور خواهد بود.

شرکت آمازون توانست طی قراردادی نجومی به مبلغ ۸ میلیارد و ۴۵۰ میلیون دلار، کمپانی MGM را خریداری کند. آمازون با این معامله بزرگ، تمام تولیدات مترو گلدوین مایر را ازآن خود کرد؛ تالاری از عناوین مختلف که شامل بیش از ۴۰۰۰ فیلم و ۱۷۰۰۰ مجموعه تلویزیونی است.

شرکت آمازون

کمپانی MGM علاوه‌بر مجموعه‌های نام‌آشنایی مانند جیمز باند، پلنگ صورتی و راکی، فیلم‌ها و سریال‌های بزرگی مانند پلیس آهنی، فارگو، توم ریدر، سرگذشت ندیمه، هفت شگفت‌انگیز، تلما و لوییز و وایکینگ‌ها را نیز در کارنامه‌اش دارد. شرکت آمازون می‌خواهد میراث مترو گلدوین مایر را حفظ کند و با گسترش مجموعه‌ها و ایجاد محتواهای بیشتر در سرویس پرایم ویدیو، تجربه جدیدی را برای مخاطبان رقم بزند.

سرویس پرایم ویدیو عضوی از خانواده بزرگ آمازون پرایم است. Amazon Prime بیش از ۲۰۰ میلیون مشتری در سراسر جهان داد اما بیشتر آن‌ها به‌دلیل هزینه‌های بالا و ویژگی‌های Prime Day، به خدمات جاری آمازون دسترسی ندارند.

شرکت آمازون با استفاده از محتویات مترو گلدوین مایر در  ویدیو پرایم، می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند و آن‌ها را به استفاده از این پلتفرم ترغیب نماید. همچنین این کار باعث افزایش سطح تعامل مخاطبان با سرویس‌های استریم آمازون خواهد شد. باید ببینیم این شرکت آمریکایی چه برنامه‌هایی برای مجموعه‌های بزرگ کمپانی MGM دارد و چگونه آن‌ها را ادامه خواهد داد.

نظر شما درباره خرید نجومی آمازون چیست؟ آیا این شرکت قدرتمند می‌تواند دوران طلایی کمپانی مترو گلدوین مایر را تکرار کند یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*