بازی آنچارتد ۴

احتمالا بازی آنچارتد ۴ برای پی سی عرضه می‌شود

احتمالاً نسخه نسل هشتمی فرنچایز محبوب ناتی داگ یعنی بازی آنچارتد ۴ نیز مانند بسیاری دیگر از انحصاری‌های سونی راهی پی‌سی خواهد شد.

در اوایل سال جاری هنگامی که جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن خبر انتشار بازی Days Gone را برای پی‌سی تأیید کرد، از عرضه عناوین دیگر برای کامپیوترهای شخصی نیز پرده برداشت. به‌تازگی در صفحه رسمی پلی استیشن در استیم، فهرست‌هایی دیده شده که نشان می‌دهند بازی‌های مختلفی در راه پی‌سی هستند. با این حال به‌نظر می‌رسد انحصاری بعدی پلی استیشن که قرار است برای کامپیوترهای شخصی منتشر شود، بازی آنچارتد ۴ باشد.

سونی در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود، اشارات سربسته‌ای به انتشار بازی آنچارتد ۴ برای پی‌سی کرده است. هنوز هیچ تاریخ رسمی و معتبری برای عرضه این عنوان جذاب و پرطرفدار وجود ندارد و نمی‌دانیم که آیا این شایعات صحت دارند یا خیر. اما به احتمال زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور، شاهد انتشار بازی Uncharted 4: Among Thieves برای پی‌سی خواهیم بود.

بعد از بازی Horizon Zero Dawn که در سال ۲۰۲۰ راهی کامپیوترهای شخصی شد و Days Gone که چند روز پیش به دنیای ماوس و کیبورد پیوست، بازی آنچارتد ۴ سومین انحصاری بزرگ سونی خواهد بود که قرار است برای پی‌سی منتشر شود. فرنچایز آنچارتد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین انحصاری‌های سونی شناخته می‌شود و Uncharted 4 هم با فروش فوق‌العاده‌اش، به تالار پرفروش‌ترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرد. این شرکت ژاپنی با عرضه چهارمین قسمت آنچارتد برای پی‌سی، می‌تواند دست به انجام کاری انقلابی بزند.

سونی با توجه به سیاست‌های جدیدش و به‌دلیل برطرف کردن نیازهای طیف گسترده‌تری از مخاطبین، روزبه‌روز رابطه‌اش را با کامپیوترهای شخصی بهبود می‌بخشد. همچنین جیم رایان پیش از این اشاره کرده بود که آوردن انحصاری‌های پلی استیشن به کامپیوتر، برای سونی کار ساده‌ای است. بنابراین از همین حالا می‌توانید به عرضه بازی آنچارتد ۴ برای پی‌سی امیدوار باشید و از دیدار مجدد با نیتن دریک لذت ببرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کاش خدای جنگ رو بیاره به PC