هواوی واچ ۳

هواوی واچ ۳ با هارمونی او اس و تاج دیجیتالی مشابه اپل واچ در راه است

هواوی در یک تصویر تبلیغاتی، به تاریخ رونمایی از ساعت هوشمند بعدی خود، هواوی واچ ۳ – Huawei Watch 3 و یک تاج دیجیتالی روی آن اشاره کرده است.

ساعت هوشمند هواوی واچ ۲ سال ۲۰۱۸ با GPS داخلی، NFC و حتی یک مدل سیم کارت‌خور 4G عرضه شد. با این حال نمایشگر آن کمی کوچک بود و عملکرد آن با ایده‌آل فاصله داشت. بعد از آن نوبت به عرضه نسخه GT هواوی واچ ۲ رسید که پیشرفت‌های چشمگیری را در هر بخش به خصوص عمر باتری شامل می‌شد.

اکنون هواوی آماده است تا از نسل جدید این ساعت هوشمند به نام هواوی واچ ۳ رونمایی کند. این شرکت چینی در حساب کاربری ویبو خود نوشته است که ۱۲ خرداد ماه از این ساعت هوشمند رونمایی می‌کند.

همه چیز در مورد هواوی واچ ۳

شما می‌توانید انتظار داشته باشید قابلیت‌های نظارتی سلامت مثل سنجش دمای بدن پیشرفته‌تر باشد. علاوه بر این به لطف پشتیبانی از eSIM این ساعت هوشمند از هر زمان دیگری بیشتر مستقل از گوشی‌های هوشمند است. فناوری سیم کارت الکترونیکی سال ۲۰۱۷ با گوشی گوگل پیکسل ۲ معرفی شد.

هرچند هنوز تا جایگزینی کامل سیم کارت الکترونیکی با سیم کارت‌های رایج فاصله داریم. ما هم کنکجاو هستیم ببینیم آیا با جایگزین شدن سیم کارت الکترونیکی در دیگر محصولات، فناوری به کدام سمت می‌رود.

عمر باتری Huawei Watch 3 استثنایی است. این چیزی است که با توجه به صرفه جویی در مصرف انرژی، ما از ساعت‌های هوشمند هواوی توقع داریم و همین باعث شده یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند جهان باشند. طراحی نیز انتظار می‌رود گرد باقی بماند و در نسخه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی‌متری عرضه شود. گفته می‌شود این ساعت هوشمند به صورت پیشفرض با بندهای سیلیکونی یا چرمی عرضه می‌شود که هر کدام از این دو باشد، عالی است.

یکی دیگر از بخش‌های جذابی که در تصاویر تبلیغاتی دیده می‌شود، یک تاج دیجیتالی شبیه به چیزی است که در اپل واچ سری ۶ حضور دارد. حال باید دید آیا این تاج در هواوی واچ شبیه اپل واچ خواهد بود یا خیر!

در نهایت گفتنی است که هواوی واچ ۳ به سیستم عامل HarmonyOS هواوی مجهز خواهد بود. ما یک رابط کاربری جدید و فروشگاه اپلیکیشن‌های AppGallery گسترده‌تری را انتظار داریم که باعث می‌شود این ساعت هوشمند مثل رقبایی همچون وان پلاس واچ کاربردی‌تر شود.

نسخه موبایلی سیستم عامل HarmonyOS نیز انتظار می‌رود به زودی معرفی شود. البته جزئیات زیادی از آن در دست نیست، اما احتمالاً بین ماه‌های جولای و ژوئن همراه با گوشی‌های سری P50 معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*