نوت بوک سری ConceptD

نوت بوک های جدید سری ConceptD ایسر معرفی شدند

ایسر از نوت بوک های جدید سری ConceptD – کانسپت دی خود رونمایی کرد. این نوت بوک ها از پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس RTX بهره می‌برند.

این هفته اعضای جدیدی به نوت بوک های سری ConceptD Creator ایسر اضافه شدند. این نوت بوک ها پردازنده‌های جدید اینتل و انویدیا را در خود جای داده‌اند. اگر با این سری از نوت بوک های ایسر آشنایی ندارید، باید بگوییم که آن‌ها سبک‌ترین نوت بوک ها و نوت بوک های قابل تبدیلی هستند که برای انجام امور خلاقانه ساخته شده‌اند.

امروز ما شاهد کانسپت دی 3، کانسپت دی 3 ایزل، کانسپت دی 5 و کانسپت دی 7 ایزل هستیم. نوت بوک های سری «Ezel» را می‌توان به عنوان تبلت نیز استفاده کرد. البته؛ دیگر محصولات معرفی شده نیز نوت بوک های توانمندی هستند.

نوت بوک ایسر ConceptD 3 و Ezel 3

نوت بوک سری ConceptD

کانسپت دی 3 و کانسپت دی 3 ایزل جدیدترین اعضای سری کانسپت دی 3 هستند. البته مدل‌های پرو نیز با مشخصات مشابه موجود هستند و در همه آن‌ها نیز از پردازنده نسل یازدهم سری Core H اینتل استفاده شده است.

دستگاه‌های سری ConceptD 3 همگی به پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس RTX 3050 Ti مجهز شده‌اند و همگی نیز از حافظه SSD نسل چهار PCIe و درگاه تاندربولت بهره می‌برند. قیمت این دستگاه‌ها آن‌ها را در بازه محصولات میان رده قرار می‌دهد.

نوت بوک ایسر ConceptD 7 Ezel

نوت بوک سری ConceptD

نوت بوک قابل تبدیل کانسپت دی 7 ایزل را می‌توان پرچمدار ایسر در این رده دانست و اگر حتی می‌خواهید دستگاهی کمی قدرتمندتر از آن داشته باشید، می‌توانید به سراغ نسخه پرو بروید.

نوت بوک ConceptD 7 Ezel از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 و پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس RTX 3080 بهره می‌برد. در نسخه پرو از پردازنده Xeon W-11955M اینتل به همراه پردازنده گرافیکی انویدیا RTX A5000 یا A3000 استفاده شده است تا حتی عملکرد قوی‌تری را در استفاده‌های حرفه‌ای به ارمغان بیاورد.

صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی نوت بوک ConceptD 7 Ezel دارای رزولوشن 4K است، ۱۰۰ درصد از گستره رنگ Adobe RGB را پوشش می‌دهد و موفق به دریافت تأییدیه پانتون شده است. همچنین؛ نمایشگر لمسی این دستگاه دارای دقت نمایش رنگ Delta E<2 است.

ایسر کانسپت دی 5

نوت بوک سری ConceptD

ایسر دارای دو نوت بوک با نام های کانسپت دی 5 و کانسپت دی 5 پرو است. مدل اول به تازگی معرفی شده است و مدل پرو نیز در حال حاضر در فروشگاه‌ها موجود است. ایسر ConceptD 5 به پردازنده نسل یازدهم اینتل سری Core H و پردازنده گرافیکی انویدیا جی فورس RTX 3060 مجهز شده است.

کانسپت دی 5 دارای یک صفحه نمایش ۱۶ اینچی لمسی با رزولوشن 3K است و توانسته تأییدیه پانتون را نیز کسب کند. این نمایشگر ۱۰۰ درصد از گستره رنگ ادوبی RGB را پوشش می‌دهد و دقت نمایش رنگ آن نیز  Delta E<2 است. این دستگاه به دو درگاه USB-C با تاندربولت ۴، درگاه HDMI 2.1 و ریدر کارت SD مجهز شده است. همچنین شاهد یک تاچ پد ۶ اینچی هستیم که با گوریلا گلس پوشانده شده است و یک حسگر اثر انگشت را نیز در خود جای داده است.

قیمت و زمان عرضه

ایسر اعلام کرد که نوت بوک ConceptD 3 از شهریور ماه و با قیمت پایه حدود ۱۲۹۹ یورو در اروپا، آفریقا و خاورمیانه عرضه خواهد شد. و کانسپت دی 3 ایزل نیز در آذر ماه سال جاری و با قیمت تقریبی ۱۶۰۰ دلار در آمریکا می‌شود. کانسپت دی 5 در شهریور ماه و با قیمت پایه ۲۰۰۰ دلار در آمریکا در دسترس خواهد بود و علاقه مندان می‌توانند از آبان ماه نوت بوک ConceptD 7 Ezel را با قیمت پایه ۲۵۰۰ دلار در آمریکا تهیه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*