لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس و تریتون SE

دو لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس و تریتون SE رونمایی شدند

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس – Acer Predator Helios به همراه پریدیتور تریتون SE و چند لوازم جانبی از جمله یک ماوس گیمینگ رونمایی شد.

شرکت ایسر امروز در کنار کامپیوترهای دسکتاپی گیمینگ و مانیتورهای جدید سری پریدیتور از نسل جدید لپ تاپ‌های گیمینگ سری Predator Helios 500 و Predator Triton 500 SE به همراه جدیدترین لوازم جانبی خود رونمایی کرد.  این لوازم جانبی شامل روتر Predator Connect X5 5G CPE، دانگل Predator Connect D5 5G و ماوس گیمینگ Predator Cestus Gaming Mouse 335 می‌شود.

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس و تریتون SE

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس به پردازنده نسل یازدهمی Core i9 اینتل، کارت گرافیک لپ تاپی NVIDIA GeForce RTX 3080 و همچنین ۶۴ گیگابایت رم مجهز است. یک نمایشگر بزرگ ۱۷.۳ اینچی با پنل‌های مختلف شامل یک پنل 4K Mini LED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی یا پنل Superfast Full HD با نرخ رفرش ۳۶۰ هرتزی و نرخ پاسخگویی ۳ میلی‌ثانیه‌ای نیز روی قاب جلویی آن حضور دارد.

ایسر ویژگی‌های مختلفی را با لپ تاپ Predator Helios ارائه می‌کند که شامل پشتیبانی از دو اسلات حافظه PCIe NVMe SSD به علاوه یک هارد درایو SATA می‌شود. همانطور که از یک لپ تاپ گیمینگ انتظار دارید، یک سیستم خنک کننده قوی نیز برای آن در نظر گرفته شده که شامل Acer PowerGem و Vortex Flow به همراه دو فن می‌شود.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، لپ تاپ هلیوس از سیستم نورپردازی Predator Pulsar با نوارهای رنگی سفارشی‌پذیر استفاده می‌کند. نور پس زمینه رنگی صفحه کلید این لپ تاپ نیز سفارشی‌پذیر است. کلیدهای WASD روی صفحه کلید این لپ تاپ نیز می‌تواند با کلیدهای MagForce یا Racing جایگزین شود. ایسر در بخش ارتباطی آن فناوری Intel Killer Ethernet استفاده کرده که شامل DoubleShot Pro 5G می‌شود. به علاوه از Wi-Fi 6، فناوری صوتی DTS:X Ultra و شبیه‌ساز صدای فراگیر سه بعدی نیز استفاده شده است.

لپ تاپ ایسر پریدیتور هلیوس با قیمت پایه ۲۵۰۰ دلاری عرضه خواهد شد.

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور تریتون SE

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس و تریتون SE

نسخه جدید لپ تاپ ایسر پریدیتور تریتون SE نیز یک لپ تاپ گیمینگ توانمند برای اجرای عناوین روز است. این دستگاه به پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i9 و کارت گرافیک لپ تاپی NVIDIA GeForce RTX 3080 مجهز است، حافظه رم آن تا ۶۴ گیگابایت ارتقاء پیدا می‌کند و باتری آن تا ۱۲ ساعت شارژدهی دارد. کاربران همچنین می‌توانند این لپ تاپ را با حافظه‌ای تا ۴ ترابایت سفارش دهند.

علی‌رغم اینکه این لپ تاپ مخصوص گیمینگ است، اما فقط ضخامت آن به ۲ سانتی‌متر نمی‌رسد. روی قاب جلویی آن نیز یک نمایشگر ۱۶ اینچی با نسبت ابعاد تصویر به بدنه ۸۷ درصدی حضور دارد. کاربران می‌توانند این نمایشگر را با سه پنل مختلف سفارش دهند که شامل دو پنل ۱۶۵ هرتزی و یک پنل ۲۴۰ هرتزی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به فناوری Wi-Fi 6، فناوری Intel Killer E3100G Ethernet، دو درگاه تاندربولت ۴، سیستم خنک کننده با طراحی Vortex Flow و فن AeroBlade 3D و کارت‌خوان SD 7.0 اشاره کرد. قیمت این لپ تاپ ۱۷۵۰ دلار خواهد بود.

لوازم جانبی جدید ایسر

لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور هلیوس و تریتون SE همراه ماوس گیمینگ ایسر

اما شرکت ایسر به همراه لپ تاپ‌های گیمینگ جدید سری پریدیتور خود از لوازم جانبی جدیدی نیز رونمایی کرده است. این شامل روتر Predator Connect X5 5G CPE Router، دانگل Predator Connect D5 5G Doungle و ماوس گیمینگ Predator Cestus Gaming Mouse 335 می‌شود. ایسر می‌گوید روتر X5 5G CPE نخستین مودم 5G CPE سازگار با فناوری Intel Killer است که اتصال 5G با سرعت دانلود حداکثر ۴.۷ گیگابیت بر ثانیه‌ای را فراهم می‌کند. این روتر مخصوص گیمرها طراحی شده و بر همین اساس شامل یک پورت GAME، وای فای ۶ و توانایی اتصال به ۲۵۶ دستگاه می‌شود.

دانگل Predator Connect D5 5G نیز یک دانگل USB-C است که اتصال به شبکه 5G را فراهم کرده و لپ تاپ شما را به یک هات اسپات 5G Wi-Fi تبدیل می‌کند. ماوس گیمینگ ارگونومیک Predator Cestus 335 نیز به سنسور PixArt 3370 مجهز شده که نرخ نمونه‌برداری ۲۰۰۰ هرتز و پنج سطح DPI تا ۱۹.۰۰۰ را ارائه می‌کند. روی این ماوس ۱۰ دکمه قابل برنامه‌ریزی وجود دارد.

متأسفانه قیمت و تاریخ عرضه لوازم جانبی جدید ایسر نامشخص است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*