نسخه چینی ردمی نوت 10 پرو

شکنجه دل‌خراش نسخه چینی ردمی نوت 10 پرو را تماشا کنید

این ویدیو، به شما نشان می‌دهد نسخه چینی ردمی نوت 10 پرو – Redmi Note 10 Pro در برابر انواع تست مقاومت، چند مرده حلاج است. البته اگر دل دیدن این شکنجه‌ها را داشته باشید!

به تازگی برند زیر مجموعه شیائومی، نسخه چینی ردمی نوت 10 پرو و نوت 10 5G را در این کشور عرضه کرد. حالا کمپانی سازنده با انتشار یک ویدیوی کوتاه، استحکام و مقاومت مدل Pro را به رخ کشیده است.

نخستین مرحله از این شکنجه‌ها با تست سقوط از ارتفاع روی سطح سخت آغاز می‌شود. سپس گوشی در همراهی با قطعات پلاستیکی کوچک، درون سانتریفیوژ قرار می‌گیرد و تا سر حد مرگ می‌چرخد. در ادامه، مورد اصابت چندین گردو و قالب یخی قرار می‌گیرد؛ حتی همراه با مهره‌های فلزی، سر از ماشین لباسشویی در می‌آورد.

آن‌طور که پیداست، ردمی نوت 10 پرو سیاوش‌وار سربلند از این آزمون‌ها بیرون می‌آید.

ناگفته نماند صفحه نمایش گوشی از پوشش گوریلا گلس ویکتوس برخوردار است تا استحکام آن تضمین شود. در قسمتی از ویدیو، تست خراش و خم شدن نمایشگر را هم می‌بینیم که ساختاری از گلس آلومینوسیلیکات دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. در سایت رسمی شیائومی هم نوشته شده که گوریلا گلس ۵ است نه ویکتوس. و با وجود اینکه گوشی خودم شیائومی هست و کارشون رو تحسین می کنم اما این کلیپ کاملآ تبلیغاتی و غیر واقعی‌ست. حتا گوریلا گلس ویکتوس هم با چنین تست هایی خط و خش و حتا ترک هم بر می‌دارد. البته ممکن هست تا سه چهار سال آینده گوشی های پرچمدار به چنین مقاومتی برسن اما فعلا خیر.