بروزرسانی اندروید 11 شیائومی می 9

بروزرسانی اندروید 11 شیائومی می 9 به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 منتشر شد

شیائومی انتشار بروزرسانی اندروید 11 را برای گوشی شیائومی می 9 – Xiaomi mi 9 آغاز کرده است. این بروزرسانی رابط کاربری دستگاه را به MIUI 12.5 ارتقا خواهد داد.

گوشی می 9 پرچمدار شیائومی برای نیمه اول سال ۲۰۱۹ بود. این گوشی در ابتدا با اندروید 9 و رابط کاربری MIUI 10 عرضه شده بود. کمی بعد بروزرسانی اندروید 10 و MIUI 11 برای این گوشی عرضه شد و در سال ۲۰۲۰ نیز Mi 9 بروزرسانی MIUI 12 را دریافت کرد. حالا شیائومی اقدام به انتشار بروزرسانی اندروید 11 برای شیائومی می 9 کرده است که رابط کاربری این گوشی را به MIUI 12.5 ارتقا می‌دهد.

شیائومی از چند هفته پیش ارائه بروزرسانی MIUI 12.5 را برای گوشی‌های واجد شرایط آغاز کرده بود. همچنین؛ این شرکت بروزرسانی اندروید 11 را نیز برای برخی دستگاه‌ها عرضه کرده است.

بروزرسانی اندروید 11 شیائومی می 9

این بروزرسانی با شماره بیلد V12.5.3.0.RFACNXM هم اکنون در چین قابل دریافت است و علاوه بر عرضه MIUI 12.5 و اندروید 11، وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۱ را هم برای کاربران عرضه می‌کند.

همانند هر بروزرسانی جدید بیلد MIUI، این آپدیت نیز در مرحله بتا پایدار قرار دارد و این بدین معنی است که به صورت تدریجی منتشر می‌شود و هم اکنون فقط افراد محدودی به آن دسترسی دارند.

به هر حال، در روزهای آینده افراد بیشتری در چین آپدیت اندروید 11 شیائومی می 9 و رابط کاربری MIUI 12.5 را دریافت خواهند کرد و این آپدیت در آینده نزدیک نیز برای کاربران نسخه‌های بین‌المللی این گوشی ارائه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*