ساخت پیج اینستاگرام

ابزارهای مناسب پیشرفت در مراحل ابتدایی ساخت پیج اینستاگرام

حتما می‌دانید که بهترین کار بعد از تاسیس پیج اینستاگرام، فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن، ارسال دایرکت برای شناساندن پیج به مخاطبین هدف است.

از آنجا که انجام این کارها به صورت دستی در مقیاس وسیع بسیار دشوار و تقریبا ناممکن است و نیز اینستاگرام با اعمال محدودیت‌هایی مانع از انجام مستمر این فعالیت­‌ها می‌­شود بهتر است به سراغ ابزار مناسب بروید تا بدون صرف زمان و انرژی زیاد، به صورت خودکار و هدفمند، فالوور واقعی جذب کنید و اینگونه پیج اینستاگرام خود را گسترش دهید. در ادامه مقاله، تعدادی از ویژگی‌های مهم پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی را به عنوان ابزار مناسب برای رشد پیج اینستاگرام تان برشمرده و خرید ربات اینستاگرام را به شما توصیه خواهیم کرد. همچنین، شما را با ربات ارسال دایرکت انبوه کاربر مجازی برای ارسال پیام انبوه در اینستاگرام به صورت دایرکت و نیز ربات دانلود از اینستاگرام برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام به عنوان ابزارهای جانبی برای خودکارسازی تمامی فعالیت های شما در اینستاگرام آشنا خواهیم کرد.

چرا پیج اینستاگرام تازه تاسیس شما رشد چندانی ندارد؟

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با هدف کسب درآمد از اینستاگرام، برای خود یا برای کسب و کارتان پیج اینستاگرامی راه‌اندازی کرده‌اید و با دیدن آموزش‌های مختلف، محتوای جذاب در پیج‌تان منتشر نموده‌اید اما هنوز آن طور که باید و شاید رشد نمی‌کنید! فکر می‌کنید چرا؟

داستان اینگونه است: به دلیل اینکه شما در ابتدای راه هستید قطعا هنوز فالوورهای زیادی ندارید و پست و استوری‌های شما توسط افراد زیادی مشاهده نمی‌شود. به همین خاطر پست‌های شما دست به دست (share) نمی‌شوند (چون افراد زیادی در پیج‌تان حضور ندارند)، همچنین پست‌های پیج اینستاگرام شما لایک و کامنت زیادی نیز نمی‌گیرند که به اکسپلور اینستاگرام راه یابند.

تمامی این عوامل سبب می‌شوند تا کاربران اینستاگرام روحشان هم خبر نداشته باشد که پیج شما اصلا وجود دارد! حال هر چقدر هم که محتوای جذاب و کاربردی تولید کنید فایده‌ای نخواهد داشت. اینجاست که شاید برای جذب فالوور به فکر تبلیغ بیفتید، اما واقعیت امر این است که در مراحل ابتدایی که پیج شما فالوور زیادی ندارد در چشم مخاطب نیز اعتبار چندانی ندارد و به همین دلیل نمی‌تواند به واسطه تبلیغات نیز افراد زیادی را جذب کند. پس اگر پیج اینستاگرامی تازه تاسیسی دارید، چگونه می‌توانید افراد بیشتری را با آن همراه کنید؟

در هر کسب و کاری یکی از سخت‌ترین مراحل رشد، رشد در مراحل اولیه تاسیس کسب و کار است.

ساخت پیج اینستاگرام

چگونه می‌توانید پیج تازه تاسیس خود را رشد دهید؟

در مراحل ابتدای رشد در اینستاگرام تنها راهی که به نظر می‌رسد این است که خودتان وارد عمل شوید. مخاطبین هدف مرتبط با کار خود را شناسایی کرده و شروع کنید به فالو کردن آنها یا لایک کردن پست‌هایشان. همانطور که احتمالا م‌یدانید منظور ما از مخاطبین هدف، آن گروه از کاربران اینستاگرام هستند که احتمال دارد به محتوای پیج شما یا محصولات و خدمات کسب و کارتان علاقه یا نیاز داشته باشند. برای یافتن مخاطبین هدف، ابتدا باید صفحاتی را پیدا کنید که در زمینه کاری، رقیب شما هستند یا به شما نزدیک و مرتبط هستند. فالوورهای این صفحات اگر از وجود پیج شما مطلع شوند، به احتمال زیاد از محتوای پیج شما استقبال خواهند کرد.

بعد از پیدا کردن مخاطبین دلخواه، باید آنها را از وجود پیج اینستاگرامتان آگاه کنید. آنها را فالو کنید، پست‌هایشان را لایک کنید، برایشان کامنت بگذارید، استوری‌هایشان را چک کنید و به آنها واکنش نشان دهید. این فعالیت‌ها سبب می‌شود تا آن افراد نیز در مقابل، پاسخ شما را بدهند، سری به پیج شما بزنند، پست‌هایتان را لایک کنند، برایتان کامنت بگذارند و خیلی‌هایشان پیج شما را فالو کنند. شما حتی می‌توانید با ارسال پیامی صمیمی و مودبانه در دایرکت اینستاگرام، این افراد را دعوت کنید تا از پیج شما بازدید کنند. البته اگر بخواهید این فرایند نتیجه بخش باشد و منجر به افزایش فالوور و اعتبار پیج تازه تاسیس شما گردد باید در مقیاس وسیع انجام شود.

مشکلات پیش روی رشد پیج تازه تاسیس شما چیست؟

مسئله این است که انجام هر روزه این کارها در ابعاد انبوه به صورت دستی وقت گیر و چه بسا ناممکن است. زیرا اینستاگرام برای انواع فعالیت‌ها محدودیت‌های ساعتی اعمال کرده است یعنی مثلا شما نمی‌توانید با یک اکانت تازه تاسیس بیش از 20 فالوو در ساعت انجام دهید یا بیش از 10 دایرکت در ساعت ارسال نمایید. زیرا اینستاگرام می‌خواهد شما برای رشد پیج‌تان به تبلیغات خود اینستاگرام رو بیاورید که همانطور که گفتیم در مراحل ابتدایی کاری چندان منطقی نخواهد بود.

بد نیست لیست دقیقی از محدودیت‌های اینستاگرام بیاوریم تا به هنگام انجام فعالیت‌های ترویجی بتوانید از آنها پیروی کنید تا پیج‌تان دچار مشکلی نشود:

  • از نظر اینستاگرام فالو و آنفالو یک اکشن هستند. در هر ساعت تا 20 اکانت را فالو یا آنفالو کنید تا اینستاگرام شما را اکشن بلاک نکند.
  • در هر ساعت حداکثر تا 150 پست اینستاگرامی را لایک کنید و در کل روز بیشتر از 1000 لایک نزنید.
  • اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد حداکثر 30 کامنت در هر ساعت بنویسید. فراموش نکنید که استفاده از کامنت تکراری و ایموجی بدون متن، سبب می‌شود اینستاگرام کامنت شما را اسپم تشخیص دهد و اکشن بلاک شوید.
  • اگر هم قصد ارسال دایرکت به مخاطبین هدف خود را دارید، بهتر است بیش از 10 دایرکت در ساعت نفرستید.

واقع اینستاگرام از عمد این قوانین را اعمال می‌کند تا اجازه ندهد کاربران با فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن و ارسال دایرکت‌های پیاپی به تبلیغ و معرفی پیج خود به سایر کاربران بپردازند، چرا که برنامه‌ریزی برای فعالیت در اینستاگرام بر اساس محدودیت‌های ساعتی آن واقعا از حوصله افراد خارج است و آنان را از استمرار در این کار باز می‌دارد و سبب می‌شود از توسعه پیج‌شان با این شیوه دست بکشند و به جای آن، از خود اینستاگرام تبلیغ بخرند.

شاید سختی تعامل با مخاطبین هدف به صورت دستی و نیز محدودیت‌های ساعتی اینستاگرام در تعداد فالو/ آنفالو، لایک، کامنت و دایرکت، شما را از ادامه این مسیر ناامید کند. اما لازم است بدانید ابزارهایی وجود دارند که تمامی این فعالیت‌ها را به صورت خودکار و بدون دخالت شما بر روی اکانت اینستاگرام‌تان انجام می‌دهند بدون اینکه وقت و انرژی زیادی از شما بگیرند. از همین رو استفاده از این ابزارها تنها در مدت زمانی کوتاه پیج شما را به تعداد افراد زیادی می‌شناسانند، تعداد فالوورهای آن را افزایش داده و نرخ تعاملش را زیاد می‌کنند.

ساخت پیج اینستاگرام

معرفی ابزار مناسب پیشرفت در مراحل ابتدایی ساخت پیج اینستاگرام

یکی از بهترین ابزارهای موجود در این زمینه رباتی است با نام پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی، که در این مقاله قصد معرفی و شرح ویژگی‌های آن به شما را داریم. این نرم افزار بی نظیر با امکانات و قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند در هفته بیش از 500 فالوور واقعی برای شما جذب کند که در اوایل راه رشد می‌تواند بسیار کمکتان کند.

پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی که آدرس سایت سازنده آن v-user.com می‌باشد، کاری از شرکت ایرانی بهسازان مجازی است که در ابعاد بین‌المللی نیز محبوب و پرطرفدار است. به طور کل کمتر نرم افزاری در ایران پیدا می‌شود که در ابعاد بین‌المللی بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد اما محصولات این شرکت واقعا دارای استانداردی مناسب بازارهای بین‌المللی هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این ربات بی نظیر آشنا شوید.

پکیج ربات اینستاگرام کاربر مجازی شامل ربات ارسال دایرکت انبوه، ربات فالوکننده فالوورها و لایک کنندگان پیج هدف، ربات لایک و کامنت هشتگ، ربات آنفالو و آنریکوئست خودکار، ربات استخراج کننده آی دی، ربات لایک و کامنت هشتگ و … است. ابتدا بهتر است یکسری از کاربردها و ویژگی‌های مهم این پکیج را برایتان لیست کنیم:

  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی می‌تواند آی دی فالوورها، فالویینگ ها، لایک کننده‌ها و کامنت گذاران هر پیج اینستاگرامی را استخراج کند.

پس اگر آی دی ها را از پیج رقیب یا پیج‌های نزدیک به حوزه کاری خود استخراج کنید انبوهی از آی دی‌ها در اختیار خواهید داشت که همگی مخاطبین هدف و مشتریان احتمالی شما می‌باشند.

  • ربات افزایش فالوور اینستاگرام کاربر مجازی قادر است هر لیست آی دی که در اختیارش قرار گیرد را برای پیج شما فالو کند.

پس اگر آی دی‌های استخراج شده از پیج‌های هدف خود را به ربات بدهید تا برایتان فالو کند، تعداد زیادی از مخاطبین هدف خود را به راحتی و بدون اینکه زمان زیادی صرف کرده باشید با پیج خود آشنا خواهید کرد. از این میان ممکن است تعداد زیادی از این افراد به دلیل جذابیت پیج شما، علاقه به موضوع پیج اینستاگرام‌تان یا نیاز به محصولات و خدماتتان، به شما فالو بک بدهند.

*** البته ربات اینستاگرام کاربر مجازی تمامی امور را بر اساس زمانبندی و تعداد تعیین شده توسط اینستاگرام به انجام می‌رساند تا از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشید. ***

  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی می‌تواند افرادی را که فالو کرده است (تا با پیج شما آشنا شوند) بعد از مدتی و با بررسی معیارهای شما (مثلا این که آیا به شما فالوبک داده‌اند) آنفالو کند.
  • این ربات قادر است پست‌های مربوط به یک هشتگ خاص را لایک بزند و برایشان کامنت بگذارد.
  • ربات اینستاگرام کاربر مجازی می‌تواند بدون دخالت شما و کاملا خودکار متن درخواستی شما را به مخاطبین هدف شما دایرکت کند.
  • این ربات قابلیت تنظیم طولانی مدت دارد و می‌تواند بدون نیاز به نظارت شما و به صورت 24 ساعته به جای شما در اینستاگرام فعالیت داشته باشد. لازم به ذکر است با تنظیمات درست ربات (تعداد فالو/ آنفالو، تعداد کامنت و لایک، تعداد دایرکت و…)، محدودیت‌های اینستاگرامی نیز رعایت می‌شود و اکشن بلاک نخواهید شد.

امکان و قابلیت‌های این ربات تمامی ندارند و به خاطر طولانی شدن این مقاله شما را ارجاع می‌دهید به پیج سایت سازنده این ربات تا اگر به استفاده از این ربات علاقه‌مند هستید اطلاعات بیشتر را از آنجا کسب نمایید.

کاربر مجازی ربات‌هایی رایگان نیز در زمینه اینستاگرام طراحی کرده است که می‌تواند دانلود تصویر پروفایل کاربران اینستاگرام، دانلود پست ها و استوری ها (شامل عکس و ویدئو) و IGTV را به صورت خودکار و به سرعت انجام داده و در اختیار شما قرار دهد. بد نیست قبل از خرید محصولات تجاری این شرکت، کیفیت کارشان را با محصولات رایگان آنها بسنجید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.