بروزرسانی اپل واچ 3

اپل: حتماً پیش از به روزرسانی اپل واچ 3 آن را ریست کنید

اپل توصیه می‌کند حتماً قبل از به روزرسانی اپل واچ 3 از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و سپس ساعت هوشمند خود را ریست کنید تا به مشکل بر نخورید.

کاربران سری اپل واچ 3 همیشه در هنگام دریافت به‌روزرسانی جدید watchOS با مشکلاتی روبرو بوده‌اند. آن‌ها معمولاً پیامی را با مضمون کافی نبودن حافظه ذخیره‌سازی ساعت، دریافت می‌کنند و در نهایت مجبور می‌شوند که برای نصب آپدیت جدید ساعت هوشمند خود را ریست کنند.

بر اساس گزارش وب‌سایت 9to5Mac، عرضه آپدیت iOS 14.6 سبب شده که اپل از کاربران سری اپل واچ 3 بخواهد که پیش از انجام به‌روزرسانی از دستگاه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنند تا بتوانند دستگاه را ریست کرده و پس از پایان فرآیند آپدیت، از نسخه پشتیبان خود استفاده کنند.

تا پیش از این کاربران سعی می‌کردند که با حذف کردن برخی برنامه‌ها و آزاد کردن فضای بیشتر، مشکل را حل کنند. اما این کار فایده‌ای نداشت و در نهایت مجبور می‌شدند اقدام به ریست کردن اپل واچ 3 خود کنند.

هرچند؛ با انتشار iOS 14.6 اپل خیلی واضح به کاربران خود اعلام کرده که ریست کردن Apple Watch 3 پیش از انجام به‌روزرسانی ضروری است. البته به نظر می‌رسد که این مشکل مختص به سری اپل واچ 3 باشد مخصوصاً که مدل مجهز به GPS این سری از تنها ۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره می‌برد. مدل‌های جدیدتر اپل واچ با حافظه بیشتری عرضه شده‌اند و چنین مشکلی ندارند.

توصیه جدید اپل به این معنی است که آن‌ها برنامه‌ای برای رفع این مشکل ندارند و فقط یک راه حل دردسر ساز را به کاربران پیشنهاد می‌کنند. اگر نمی‌خواهید همیشه مجبور باشید پیش از به روزرسانی اپل واچ 3 آن را ریست کنید، راهی به جز خرید یک ساعت هوشمند جدیدتر ندارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*