ساعت های هوشمند

هواوی به عنوان دومین برند پر‌فروش ساعت های هوشمند در جهان معرفی شد

شرکت هواوی توانست در سه ماهه نخست سال 2021 میلادی جایگاه دومین برند پر‌فروش ساعت های هوشمند در جهان را از آن خود کند.

از یکی از بازارهای رو به رشد می‌توان به بازار ساعت های هوشمند اشاره کرد که شرکت‌ها با افزایش قابلیت‌ها و امکانات این محصولات توانستند نگاه بسیاری را به خود جلب کنند. در همین راستا آمارها حاکی از آن است که میزان فروش جهانی ساعت های هوشمند طی سال گذشته حدود 35 درصد رشد پیدا کرده و هواوی با ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند خود توانست به دومین برند پرفروش در این بازار تبدیل شود.

اگرچه اسمارت واچ‌ها در ابتدا به عنوان یک کالای لوکس وارد بازار شدند، اما اکنون این محصولات با توجه به امکانات پیشرفته‌ای که ارائه می‌دهند به عنوان یک مربی ورزشی و دستیاری قدرتمند برای اندازه‌گیری پارامترهای سلامتی برای کاربران محسوب می‌شود. از طرفی شرکت‌ها با افزایش طول عمر باتری این ساعت‌ها توانستند آنها را بیش از پیش کاربردی‌تر کنند.

هواوی دومین برند پر‌فروش ساعت های هوشمند شد

ساعت های هوشمند

گزارش‌های جدید موسسه تحلیلی Counterpoint حاکی از آن است که بازار اسمارت واچ‌ها طی سه ماهه ابتدایی سال 2021 نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 35 درصد رشد پیدا کرده است. همچنین در این گزارش آمده است شرکت هواوی نیز توانست سهم 8.4 درصدی این بازار را به خود اختصاص دهد و بعد از اپل در جایگاه دوم پرفروش‌ترین برندهای ساعت هوشمند در جهان قرار بگیرد. هواوی به عنوان بزرگ‌ترین شرکت چینی در بازار ساعت های هوشمند شناخته می‌شود و بالاترین آمار فروش در این کشور نیز به هواوی اختصاص دارد.

طبق اعلام کارشناسان این حوزه، استفاده از قابلیت‌های نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری اختصاصی باعث شد تا هواوی بتواند در این بازار نسبت به رقبا به موفقیت بهتر و بیشتری دست پیدا کند. چنین قابلیت‌ها و تجهیزاتی باعث شد تا کارایی ساعت های هوشمند هواوی طی سال‌های اخیر به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند.

آمارها نشان می‌دهند هواوی با ساعت Watch GT2 توانست در این بازار به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند؛ به گونه‌ای که این ساعت برای هواوی آمار فروش حدود 6.76 میلیون دستگاه را فقط در بازار چین به ثبت رسانده است. هواوی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال تحولی بزرگ در بخش نرم افزاری ساعت های هوشمند خود است و قصد دارد این محصولات را به سیستم عامل اختصاصی هارمونی مجهز کند.

شرکت هواوی طی رویدادی بزرگی که در روز 12 خرداد برگزار می‌شود تصمیم دارد محصولات خود را با تمرکز بر سیستم‌عامل هارمونی رونمایی کند که ساعت‌های سری Watch 3 به عنوان مهم‌ترین این محصولات محسوب می‌شوند. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند هواوی با ایجاد به‌روزرسانی‌های نرم افزاری و سخت افزاری در ساعت‌های Watch 3 خود به پیشرفت بزرگی در این بازار خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*