کالبدشکافی ایسوس زنفون 8 فلیپ

کالبدشکافی ایسوس زنفون 8 فلیپ را تماشا کنید؛ یک گوشی پرچمدار با دوربین چرخشی

کالبدشکافی ایسوس زنفون 8 فلیپ – ASUS ZenFone 8 Flip نشان می‌دهد این گوشی 5G پرچمدار، قابلیت تعمیرپذیری بالایی دارد.

بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند از راهکارهایی مانند دوربین پاپ آپ و چرخشی، عقب‌نشینی کرده‌اند. به تازگی اما Asus گوشی ZenFone 8 Flip را با دوربین چرخشی معرفی کرد؛ تقریبا مشابه آنچه که در سامسونگ گلکسی ای 80 دیده بودیم. کالبدشکافی ایسوس زنفون 8 فلیپ توسط کانال یوتیوب PBK Reviews، نشان می‌دهد ماژول دوربین گوشی به راحتی قابل تعویض است.

البته اسپیکر مکالمه هم درون این ماژول چرخشی قرار گرفته؛ پس خراب شدن آن، با اثرات جانبی همراه خواهد بود.

ظاهرا باز کردن این گوشی، چندان ریسکی و دردسرساز نیست. هرچند که پنل عقب شیشه‌ای می‌تواند بشکند؛ ولی بیشتر اهالی فن با روند انجام کار آشنا هستند. گیره‌های مخفی هم زیر کالبد دستگاه وجود ندارد؛ اما پیچ‌ها و کابل‌های زیادی باید باز شوند. بنابراین می‌توان مراحل اجرای این کالبدشکافی را بیشتر خسته‌کننده توصیف کرد تا مشکل!

اجزای داخلی زنفون 8 فلیپ نیز رازی را مخفی نکرده‌اند. یک باتری متداول درون آن وجود دارد و خبری از سیستم خنک کننده‌ی پیچیده نیست. البته با در نظر گرفتن وجود یک قطعه متحرک، گوشی نشانگرهای زیادی برای صدمه ناشی از آب دارد.

در مجموع، PBK Reviews گوشی را بسیار تعمیرپذیر توصیف می‌کند. شاید تعداد پیچ‌ها زیاد باشد؛ ولی برای دستگاهی با قطعات ماژولار بسیار، این موضوع قابل توجیه است.

به هر حال ایسوس زنفون 8 و مدل فلیپ می‌توانند به عنوان دو پرچمدار جدید بازار موبایل، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.

کالبدشکافی ایسوس زنفون 8 فلیپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*