فیلم A Quiet Place 2

فیلم A Quiet Place 2 رکورد فروش دوران کرونا را شکست

فیلم A Quiet Place 2 با فروش غیرقابل پیش‌بینی‌اش، رکورد آثار اکران شده در دوران کرونا را شکست و به صدر جدول باکس آفیس راه پیدا کرد.

بالاخره فیلم یک مکان ساکت ۲ – A Quiet Place 2 راهی سالن‌های سینما شد و رکورد میزان فروش را در دوران کرونا جابه‌جا کرد. کارگردانی قسمت دوم هم بر عهده جان کرازینسکی بوده و او تا این لحظه با فروشی بیش از ۴۸ میلیون دلار، فیلم A Quiet Place 2 در جایگاه نخست جدول باکس آفیس قرار داده است. به احتمال زیاد تا آخر هفته، شاهد رسیدن این فیلم به رقم فوق‌العاده ۵۸.۵ میلیون دلار خواهیم بود.

موضوعی که میزان فروش فیلم A Quiet Place 2 را مهم و شگفت‌انگیز جلوه می‌دهد، تاریخ انتشار این عنوان است. انتظار می‌رفت که یک مکان ساکت ۲ در ماه مارس سال ۲۰۲۰ یعنی زمانی که برای نخستین‌بار به نمایش درآمد، همین مقدار فروش را به‌دست بیاورد. اما با همه‌گیری ویروس کرونا و تأخیرهای پی در پی، در سال ۲۰۲۱ منتشر شد و با تمام محدودیت‌های ممکن، تا این لحظه فروش راضی‌کننده‌ای داشته است.

فیلم A Quiet Place 2

علاوه‌بر فیلم A Quiet Place 2، محصول جدید کمپانی دیزنی هم موفقیت‌های چشمگیری را کسب کرده است. فیلم Cruella با بازی متفاوت اما استون، در حال حاضر حدود ۲۳ میلیون دلار فروش داشته و انتظار می‌رود تا اتمام چهارمین هفته اکران‌اش، با رقمی معادل ۲۶.۵ میلیون دلار به کار خود پایان دهد. البته دیزنی تا این لحظه از تعداد نفراتی که فیلم کروئلا را از طریق سرویس پخش دیجیتالی تماشا کرده‌اند حرفی نزده است. اما در مورد فیلم یک مکان ساکت ۲، تفاوت‌های بسیاری وجود دارد. جدیدترین ساخته کرازینسکی به‌سرعت به بودجه ۶۱ میلیون دلاری خود نزدیک می‌شود و این میزان فروش، هنوز متعلق به هفته اول اکران است.

فیلم A Quiet Place 2

اما تمام آثاری که این روزا در سالن‌های سینما اکران می‌شوند، مانند فیلم A Quiet Place 2 موفق نیستند. فیلم Spiral: From The Book of Saw در سومین آخر هفته خود، ۴.۵ میلیون دلار فروش داشته و اثر جدید گای ریچی یعنی فیلم Wrath of Man، در چهارمین هفته اکران‌اش، موفق به فروشی ۲.۹ میلیون دلاری شده است؛ ارقامی که نسبت به میزان فروش فیلم یک مکان ساکت ۲، بسیار ناچیز محسوب می‌شوند.

دنباله عنوان ترسناک و دلهره‌آور جان کرازینسکی یعنی فیلم یک مکان ساکت ۲ و سایر آثار شاخص این روزها مانند کروئلا، Spiral: From The Book of Saw و Wrath of Man، هم‌اکنون در سینماها اکران می‌شوند و Cruella در سرویس استریم دیزنی پلاس نیز وجود دارد. با توجه به تعدد آثار در حال اکران و بهبود روند بازگشایی سینماها، باید ببینیم آیا این فیلم‌ها توانایی ثبت رکوردهای بیشتر و فروش‌های نجومی‌تری را خواهند داشت یا خیر.

نظر شما راجع‌به فیلم‌های جدیدی که در سینماها اکران می‌شوند چیست؟ به کدام یک از این آثار علاقه بیشتری دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*