تبلت هواوی میت پد پرو جدید

تبلت هواوی میت پد پرو جدید با سیستم عامل هارمونی او اس معرفی شد

همزمان با رونمایی از HarmonyOS 2.0، تبلت هواوی میت پد پرو جدید – Huawei MatePad Pro 12.6 با این سیستم عامل معرفی شد. البته یک مدل 10.8 اینچی و میت پد 11 اینچی نیز آن را همراهی می‌کنند.

تبلت جدید 12.6 اینچی هواوی میت پد پرو یک پرچمدار واقعی‌ست که می‌تواند با سامسونگ گلکسی تب سری اس و اپل آیپد پرو رقابت کند. مدل 11 اینچی MatePad Pro پس از مدت‌ها، نخستین دستگاه هواوی با تراشه اسنپدراگون 870 است. هواوی میت پد 11 اما گزینه ارزان‌تر و مناسب برای دانشجویان محسوب می‌شود؛ با همان ویژگی‌های نرم افزاری و تراشه اسنپدراگون 865 که پرچمدار سال قبل کوالکام بود.

تبلت های جدید هواوی میت پد پرو

این دو برای نخستین بار هارمونی او اس 2.0 را به دنیای تبلت‌ها آورده‌اند تا کار با سیستم عامل هواوی را روی صفحه نمایش بزرگ تجربه کنید.

تبلت هواوی میت پد پرو جدید

اینجا هوم اسکرین فقط دربردارنده‌ی آیکون چندین اپلیکیشن نیست و بیشتر، تجربه‌ای دسکتاپ-مانند را رقم می‌زند؛ با ویجت‌ها و داک مجزا، کنترل پنل و امکان دسترسی به همه‌چیز!

هواوی پشتیبانی از ماوس و امکان پیش‌نمایش اپ‌ها را نیز به این سیستم عامل آورده است. قابلیت مالتی-اسکرین هم بازگشته تا میرور کردن صفحه گوشی روی تبلت میت پد را امکان‌پذیر سازد. از این طریق می‌توانید برای انتقال فایل‌ها، پاسخ به تماس‌ها و پیامک زدن اقدام کنید.

تبلت هواوی میت پد پرو جدید

البته حالت Mirror این‌بار پیشرفته‌تر شده است و اجازه لینک کردن تبلت به لپ‌تاپ‌های ویندوزی هواوی را هم می‌دهد. کاربران می‌توانند از تبلت به عنوان یک دستگاه مستقل طراحی در اپ‌هایی مانند فتوشاپ بهره ببرند؛ یا از صفحه نمایش میت پد پرو به عنوان یک مانیتور ثانویه برای عریض‌تر کردن محدوده کارشان استفاده کنند.

مشخصات سخت افزاری

میت پد پرو 12.6 اینچی یک پنل OLED با نرخ نوسازی 60 هرتز دارد. پنل مدل 10.8 اینچی اما از نوع IPS LCD و با نرخ رفرش 120 هرتز است. دو تبلت جدید هواوی میت پد پرو با داشتن رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، از این لحاظ وجه اشتراک دارند. صفحه نمایش آن‌ها از محتوای HDR 10 پشتیبانی می‌کند و تمام دامنه رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد.

تبلت هواوی میت پد پرو جدید

وجود دوربین سلفی در وسط حاشیه کناری، ظاهری لپ‌تاپ-مانند به آن‌ها داده که هنگام تماس تصویری، بیشتر حس می‌شود. کاربران از وجود هشت اسپیکر تنظیم شده‌ی هارمن کاردن و چهار میکروفون با محدوده کارکرد 5 متری نیز بهره می‌برند.

مدل 12.6 اینچی، به تراشه Kirin 9000E تجهیز شده است؛ در حالی که هم‌قطارش از Snapdragon 870 قدرت می‌گیرد. هر دو 8 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی دارند. سه دوبین هم در پشت همراه با سنسور عمق‌سنج سه‌بعدی تعبیه شده است.

تبلت هواوی میت پد پرو جدید

به ادعای کمپانی سازنده، شارژ باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی مدل بزرگ‌تر، برای 14 ساعت استفاده ترکیبی دوام می‌آورد. از فست شارژ کابلی 40 وات و وایرلس 27 وات نیز پشتیبانی می‌کند. همه این‌ها را به شارژ بی‌سیم معکوس 10 وات اضافه کنید.

مدل کوچک‌تر، باتری 7250 میلی آمپر ساعتی دارد؛ ضمن اینکه هر دو از قلم دیجیتال جدید هواوی (M-Pencil) و کیبورد هوشمند آهن‌ربایی پشتیبانی می‌کنند.

قیمت هواوی میت پد پرو جدید

مدل 12.6 اینچی در اروپا با قیمت پایه 799 یورو عرضه می‌شود. خاکستری، سفید و سبز رنگ‌های قابل انتخاب برای مشتریان هستند. البته هنوز قیمت مدل 10.8 اینچی اعلام نشده است.

تبلت هواوی میت پد پرو جدید

هواوی میت پد 11

این تبلت برای نمایش محتوا از یک ال‌سی‌دی 10.95 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده می‌کند. اسپیکر چهارگانه هارمن-کاردن و چهار میکروفن هم دارد.

وجود تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام، عملکردی پرسرعت به دستگاه می‌بخشد. رم 6 گیگ، حافظه داخلی 128 گیگ و باتری 7250 میلی آمپر ساعتی، دیگر اجزای داخلی آن هستند.

تبلت هواوی میت پد 11

هواوی میت پد 11 هم با M-Pencil سازگار است و کیبورد هوشمند مخصوص به خود را دارد؛ ضمن اینکه از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می‌کند.

این محصول در اروپا 399 یورو قیمت خورده است؛ اما تاریخ عرضه متعاقبا اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*