طراحی تبلت منعطف سامسونگ

طراحی تبلت منعطف سامسونگ را در این رندرها ببینید

این رندرها طراحی تبلت منعطف سامسونگ با نام احتمالی گلکسی زد فولد تب – Galaxy Z Fold Tab را نشان می‌دهند؛ دستگاهی با دو لولا و صفحه نمایش بزرگ!

طراحی تبلت منعطف سامسونگ مبتنی بر دو لولا و یک داک آهن‌ربایی خارجی برای S Pen است (مشابه داک Apple Pencil روی آیپد پرو). آن‌طور که تصاویر زیر نشان می‌دهند، در حالت تا شده نیز فضایی خالی برای نگه داشتن قلم دیجیتال، باقی می‌ماند.

طراحی تبلت منعطف سامسونگ

همچنین در این حالت، گلکسی زد فولد تب به عنوان یک گوشی هوشمند قابل استفاده است؛ هر چند که ضخامت زیادی دارد. اما وقتی که دو بخش تا شده را باز کنید، صفحه نمایش دستگاه به اندازه یک تبلت واقعی در می‌آید.

سامسونگ طراحی این تبلت منعطف را از طریق دو نهاد مختلف، پتنت کرده است؛ یکی سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) و دیگری، دفتر ثبت اختراعات و علایم تجاری ایالات متحده (USPTO). رندرهای آن نیز توسط Sarang Sheth خلق شده‌اند.

ناگفته نماند اخیرا سامسونگ از کار روی چند صفحه نمایش تاشو جدید خبر داد. یکی از آن‌ها S-Foldable نام دارد که روی دو لولا، تا می‌خورد. البته در حالت باز شده، سایز آن به 7.2 اینچ می‌رسد که برای تبلت منعطف سامسونگ، کمی کوچک است.

طراحی تبلت منعطف سامسونگ

انتظار می‌رود در سه ماهه سوم سال 2021 شاهد رونمایی از گوشی‌های منعطف گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 باشیم. اما شاید معرفی گلکسی زد فولد تب به سال 2022 موکول شود.