فیلم احضار ۳

تریلر نهایی فیلم احضار ۳ را تماشا کنید؛ لذت تجربه ترس

بالاخره آخرین تریلر فیلم احضار ۳ توسط برادران وارنر منتشر شد. این اثر موردانتظار، در تاریخ ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) راهی سالن‌های سینما خواهد شد.

فیلم احضار ۳ که با نام کامل احضار: شیطان مرا وادار کرد – The Conjuring: The Devil Made Me Do It شناخته می‌شود، در تاریخ ۴ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۴ خرداد ۱۴۰۰) در سینماها و سرویس اچ بی او مکس نمایش داده خواهد شد. کمپانی برادران وارنر به تازگی از تریلر نهایی فیلم جدید مایکل چاوز رونمایی کرده است تا برای آخرین‌بار، پیش‌نمایشی از این عنوان ترسناک را به مخاطبان ارائه دهد.

در این تریلر جذاب و هولناک‌، ویژگی‌های جدیدی از جلوه‌های بصری و داستان فیلم نمایش داده می‌شود. همچنین در انتهای ویدیو، شاهد یک صحنه ترسناک و عجیب از شخصیت اد وارن با بازی پاتریک ویلسون هستیم؛ جایی که او توسط موجودی ناشناخته که حالتی شیطانی دارد، به طرز شگفت‌انگیزی غافلگیر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فیلم احضار ۳ را تماشا کنید.

داستان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It حول محور قاتلی عجیب و ناشناخته می‌گردد که حتی محققان را نیز شوکه کرده است. فیلم احضار ۳ به‌عنوان یکی از پر سر و صداترین پرونده‌های خانواده وارن (اد و لورین) شناخته می‌شود. این عنوان موردانتظار با جدالی عجیب برای روح یک پسر نوجوان آغاز خواهد شد اما با گذشت زمان، همه‌چیز حالتی غیرقابل توصیف و شوکه‌کننده پیدا خواهد کرد؛ وضعیتی هولناک که برای اولین‌بار در تاریخ ایالات متحده، ادعاهای باورنکردنی یک مظنون به قتل را به تصویر می‌کشد. این متهم برای دفاع از خود، تسلط و مالکیت کامل شیطان را بر روح و جسم‌اش مطرح می‌کند.

قسمت سوم فیلم احضار که جیمز وان را به‌عنوان تهیه‌کننده در اختیار دارد، قرار است پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا را در نقش اد وارن و لورین وارن بازگرداند. این دو بازیگر محبوب، آخرین نقش‌آفرینی‌شان را در سال ۲۰۱۹ با  فیلم Annabelle Comes Home تجربه کرده بودند؛ حالا مجدداً با فیلم احضار ۳ در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت. علاوه‌بر فارمیگا و ویلسون، بازیگران دیگری مانند روآری اوکانر، سارا کاترین هوک و جولیان هیلارد نیز در این فیلم بازی کرده‌اند.

وظیفه کارگردانی فیلم The Conjuring: The Devil  Made Me Do It بر عهده مایکل چاوز بوده است که ساخت فیلم نفرین لیورونا را نیز در کارنامه دارد. فیلمنامه فیلم احضار ۳ هم توسط دیوید لزلی جانسون بر اساس داستانی از جیمز وان به رشته تحریر درآمده است. این فیلم به‌عنوان اولین نسخه از The Conjuring شناخته می‌شود که جیمز وان کارگردانی‌اش را بر عهده ندارد. از تهیه‌کنندگان اجرایی این عنوان می‌توان به ریچارد برنر، ویکتوریا پالمری، مایکل کلیر، جادسن اسکات، جیمز وان و پیتر سفرن اشاره کرد.

نظر شما درباره تریلر نهایی فیلم احضار ۳ چیست؟ آیا جزو طرفداران این مجموعه ترسناک و هیجان‌انگیز هستید یا خیر؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*