ایسوس سری RX 6700XT

کارت گرافیک های جدید ایسوس سری RX 6700XT معرفی شدند

کارت گرافیک های جدید ایسوس سری RX 6700XT مبتنی بر تراشه AMD Radeon RX 6700 XT معرفی شدند. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های آنها آشنا می‌شویم.

پس از معرفی تراشه‌های سری AMD Radeon RX 6900 XT و Radeon RX 6800 برای گیمینگ رده بالا، این بار ایسوس از چندین کارت گرافیک جدید قدرتمند مبتنی بر تراشه  AMD Radeon RX 6700 XT پرده‌برداری کرد. به لطف طراحی اختصاصی خنک‌کننده و مدار چاپی این کارت گرافیک‌های جدید، نهایت عملکرد تراشه RX 6700 XT را ایسوس برای گیمرها و طرفداران سخت افزار به ارمغان آورده است. در ادامه به ویژگی‌های کارت گرافیک های جدید ایسوس مبتنی بر این تراشه خواهیم پرداخت.

مشخصات کارت گرافیک ایسوس سری RX 6700XT

ROG STRIX Radeon RX 6700 XT ترکیبی از قدرت و زیبایی

ایسوس سری RX 6700XT

کارت گرافیک‌های ROG STRIX Radeon RX 6700 XT با داشتن ظاهری زیبا و تجهیز شده به آخرین ابداعات ایسوس در زمینه خنک‌سازی، از یک هیت سینک ویژه سه اسلاته با لوله‌های حرارتی و رادیاتور بزرگ برای دفع کامل حرارت بهره می‌برند. نقطه اتصال این هیتسیک کارآمد با سطح GPU، با فناوری MaxContact ایسوس جلا داده شده تا به بهترین شکل ممکن دمای تراشه گرافیک به هیتسینک منتقل شود.

ایسوس سری RX 6700XT

سه فن با آخرین فناوری ابداعی ایسوس یعنی Axial-Tech هوا را با کمترین نویز ممکن به سمت پره‌های رادیاتور این خنک کننده هدایت می‌کند. همچنین در این سری حاشیه دور فن‌ها مجددا باز طراحی شده تا دوران هوا به سمت داخل هیت سینک بهتر شود. مدار چاپی اختصاصی این سری هم کوتاه‌تر شده تا فضای بیشتری برای خروج هوای گرم از داخل کارت گرافیک به بیرون آن وجود داشته باشد. یک جفت هدر مجزای FanConnect II نیز در این کارت در نظر گفته شده تا سیستم به بهترین شکل ممکن خنک‌سازی شود.

کارت گرافیک‌های ROG STRIX Radeon RX 6700 XT با ظاهری متمایز و خاص طراحی شده‌اند. رنگ‌بندی مشکی – خاکستری به عنوان رنگ اصلی در پالت این کارت گرافیک به همراه نوشته‌های متالیک، جلوه‌ای لوکس و مدرن به آن بخشیده است. همچنین نورپردازی Aura RGB نیز در لبه بیرونی آن به صورت نورپردازی قابل آدرس‌دهی زیبایی این کارت را دوچندان کرده است.

The TUF Gaming Radeon RX 6700 XT با دوام و عملکردی بی نقص

ایسوس سری RX 6700XT

کارت گرافیک های TUF Gaming Radeon RX 6700 XT با طراحی جدید صنعتی، عملکری بی نقص برای سناریوهای مختلف از خود به نمایش گذاشته‌اند. هیتسینک سه اسلاته و تک رنگ آن، به همراه حاشیه‌های براش خورده آلومینیومی و یک بکپلیت پوششی کامل، ظاهری خاص به این کارت گرافیک بخشیده است. یک نشان TUF Gaming هم با نورپردازی Aura RGB به عنوان آخرین عنصر در زیبایی این کارت به چشم می‌آید.

ایسوس سری RX 6700XT

در کنار طراحی خاص کارت گرافیک های TUF Gaming Radeon RX 6700 XT، فرکانس هسته بالا، دمای کاری و میزان نویز بسیار پایینی نسبت به رقبای خود دارد. سه فن Axial-Tech جریان هوا را به درون هیتسینک 2.9 اسلاته هدایت کرده و نویز کمی در دور بالا دارد. فن وسط بر خلاف جهت فن‌های بیرونی گردش داشته تا جریان هوا به صورت بهینه بدون اتلاف به سمت PCB هدایت گردد. یک درچه خروج هوای گرم هم در قسمت بالای این کارت گرافیک وجود داشته تا عملکرد کارت گرافیک‌های TUF Gaming Radeon RX 6700 XT در استفاده طولانی مدت به صورت پایدار و خنک باشد.

Dual Radeon RX 6700 XT عملکرد بالا در اوج سادگی

ایسوس سری RX 6700XT

ساختار AMD RNDA 2 قدرتی شگفت‌انگیز را به کارت گرافیک های سری Radeon RX 6700 XT ایسوس بخشیده ا ست. ایسوس دلیل طراحی سری Dual را در این خانواده داشتن محصولاتی رده بالا با عملکرد و کارایی کامل در اوج سادگی و قیمت مناسب ذکر کرده است. Dual Radeon RX 6700 XT ایسوس با داشتن یک جفت فن Axial-Tech که بهینگی عملکرد خود را اثبات کرده است تجهیز شده است. پوشش آلومینیومی کامل به همراه ظاهر ساده ولی زیبا و یک نورپردازی Aura Sync در لبه کارت، انتخابی عالی برای سلایق ساده پسند است.

کارت گرافیک های جدید ایسوس سری RX 6700XT با تکیه بر خط تولید Auto-Extreme ایسوس تولید شده تا دوامی بالا و کیفیتی عالی و یکسان داشته باشد. در کنار پروسه تولید تمام خودکار، تمامی کارت گرافیک‌ها تست‌های پایداری 144 ساعته را به منظور اطمینان کامل از دوام آنها سپری کرده تا خیال کاربران از تولیدات بزرگترین برند تولید کننده کارت گرافیک در جهان آسوده باشد.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*