اشیای پرنده ناشناس

باراک اوباما خواستار افشای حقایق در مورد اشیای پرنده ناشناس در آسمان آمریکا شد

باراک اوباما در مصاحبه جدید خود گفت می‌خواهم تمام حقایق مربوط به اشیای پرنده ناشناس که در ویدیوهای منتشر شده از سوی پنتاگون وجود دارد را بدانم.

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا مدتی قبل در قالب یک تماس ویدیویی در برنامه The Late Late Show حضور پیدا کرد و با تایید ضمنی اشیای پرنده ناشناس گفت هنگامی که از بیگانگان سخن می‌گوییم نمی‌توانم برخی از موضوع‌های پیرامون آن را در یک برنامه تلویزیونی اعلام کنم. رئیس جمهور سابق آمریکا مجددا به تازگی در پادکست Ezra Klein Show خبرنگار نیویورک تایمز به این موضوع پرداخت و گفت می‌خواهم تمام حقایق مربوط به یوفوها که در ویدیوهای منتشر شده از سوی پنتاگون وجود دارد افشا شود.

حقایق در مورد اشیای پرنده ناشناس باید افشا شود

باراک اوباما در پادکست Ezra Klein Show تاکید کرد اگر حضور بیگانگان تایید شود، آمریکا مستلزم صرف هزینه زیادی برای دفاع از خود خواهد شد. وی افزود من می‌خواهم تمام حقایق اشیای ناشناس پرنده موجود در ویدیوهای منتشر شده از سوی پنتاگون را بدانم. وی در ادامه افزود امیدوارم چنین برنامه‌هایی باعث شود مردم بیشتری به دانستن این حقایق ترغیب شوند. اوباما تاکید کرد البته وجود بیگانگان به معنای صرف هزینه زیاد برای افزایش سیستم‌های تسلیحاتی پیشرفته است.

رئیس جمهور سابق آمریکا مدتی قبل در برنامه The Late Late Show عنوان کرده بود امکان تشخیص نحوه حرکت و مسیر اشیای پرنده ناشناس وجود ندارد و در واقع آنها از یک الگوی مشخص استفاده نمی‌کنند. گفتنی است طی ماه گذشته ویدیویی از پرواز یک شی ناشناس پرنده بر فراز یک کشتی آمریکایی در نزدیکی سن دیگو منتشر گردید که باعث شد بار دیگر بحث در مورد وجود موجودات بیگانه داغ شود. همچنین پنتاگون نیز مدتی قبل با انتشار ویدیوهایی از یوفو در آسمان آمریکا باعث شد تا نگاه‌های زیادی به این سمت کشیده شود. البته کنگره آمریکا قصد دارد به‌زودی در خصوص اشیای پرنده ناشناخته گزارشی را منتشر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اخه بی خاصیت این همه وقت رییس جمهور بودی هیچ غلطی نکردی

    حالا که با دستور ترامپ قرار هست که انتشار بدن میخوای بگی منم هستم

    بد ذات ، خدا لعنتت کنه که کلی مشکلات ما زیر سر تو بود

  2. سلام
    بحث UFO کاملًا سانسور شده و گمراه کننده است
    هرکس فقط کمی فکر کند به این سؤال مهم می‌رسد: اگر موضوع واقعی، موهومات فضائی بودند، چه دلیل و اصراری برای پنهان‌کاری هست؟!
    البته ما میدانیم موضوع از چه قرار است ولی مردم عادی هم ظرف چندسال آینده حقیقت ماجرا را خواهند فهمید. إن شاء الله
    امّا برای اینکه کمکی کرده باشم همینقدر می‌گویم: اهمیّت قضیه بیش از هرچیز -حتیٰ جنبه‌های فنی آن- به سیاست امریقا مربوط میشود:
    مشکل شخصی است نه جهانی! وگرنه هرچه باشد خطرش جدّی‌تر و عینی‌تر از برخورد شهاب‌سنگ با کرۀ زمین نیست که بی‌سانسور به رأی عام گذاشته میشود تا مثلًا دانشمندان راه مقابله با آنرا ارائه دهند
    و السلام