فیلم The Conjuring 3

فیلم The Conjuring 3 صدر جدول باکس آفیس را تصاحب کرد

فیلم The Conjuring 3 با سبقت گرفتن از عنوان پول‌ساز هفته گذشته یعنی A Quiet Place 2، جایگاه نخست جدول باکس آفیس را به‌دست آورد.

فیلم احضار ۳ که با نام کامل The Conjuring: The Devil Made Me Do It شناخته می‌شود، توانست رتبه شماره یک گیشه هفته گذشته را شکست دهد. A Quiet Place 2 در چند روز قبل با فروشی معادل ۵۸.۵ میلیون دلار به صدر جدول باکس آفیس راه پیدا کرد و اثر جدید دیزنی یعنی فیلم کروئلا را نیز شکست داد. این فیلم از زمان تعطیلی سالن‌های نمایش در مارس ۲۰۲۰، بزرگ‌ترین افتتاحیه را تجربه کرده است اما ساخته ترسناک مایکل چاوز، یعنی فیلم The Conjuring 3 هم‌اکنون در باکس آفیس فرمان‌روایی می‌کند!

فیلم The Conjuring 3

فرنچایز احضار از زمان آغاز به کار در سال ۲۰۱۳ با فروش ۴۱.۹ میلیون دلار در افتتاحیه، یکی از پردرآمدترین فیلم‌های ترسناک بوده است. نسخه دوم با فروشی معادل ۴۰.۴ میلیون دلار به کار خود ادامه داد و راه را برای عناوین دیگری مثل سه‌گانه آنابل، راهبه و نفرین لیورونا هموار کرد؛ آثاری که همیشه جزو پرفروش‌های گیشه بوده‌اند. با اکران همزمان فیلم The Conjuring 3 در سینماها و سرویس اچ‌ بی‌ او مکس، به نظر می‌رسید که A Quiet Place 2 بتواند جایگاه خود را در باکس آفیس حفظ کند اما این اتفاق به وقوع نپیوست.

به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلم The Conjuring 3 در آخر هفته افتتاحیه خود موفق به کسب درآمدی ۲۴ میلیون دلاری شده است. A Quiet Place 2 با ۱۹.۵ میلیون دلار و ۵۹ درصد افت نسبت به هفته گذشته، در رده دوم قرار گرفت. در جمع پنج اثر برتر این روزهای سینما، فیلم کروئلا با ۱۱.۲ میلیون دلار در جایگاه سوم، Spirit: Untamed با ۷ میلیون دلار در جایگاه چهارم و فیلم The Wrath of Man با ۱.۳ میلیون دلار در رتبه پنجم قرار گرفته است.

فیلم The Conjuring 3 نسبت به قسمت اول و دوم خود، فروش کمتری را تجربه کرده است اما این موضوع دلایل زیادی دارد. در حالی که سالن‌های سینما باز هستند اما بسیاری از آن‌ها هنوز به ظرفیت کامل نرسیده‌اند؛ بنابراین برخی از مخاطبان به احتمال زیاد نتوانسته‌اند برای آخر هفته بلیت تهیه کنند اما در طول هفته جدید می‌توانند این کار را انجام دهند و به تماشای فیلم احضار ۳ بنشینند. یکی دیگر از دلایل فروش نه‌چندان زیاد فیلم، پخش آن در سرویس اچ بی او مکس بوده که به طور مشخص بخشی از فروش گیشه را تحت‌الشعاع قرار داده است. هرچند هنوز از آمار و ارقام مربوط به عملکرد قسمت سوم احضار در این سرویس خبری نداریم.

تابستان سال ۲۰۲۱ تا این لحظه، فصل حکمرانی عناوین ترسناک بوده است. ابتدا فیلم Spiral: From the Book of Saw، سپس A Quiet Place 2 و حالا هم فیلم The Conjuring 3 که همگی در آخر هفته‌های اکران‌شان، توانستند در جایگاه نخست قرار بگیرند. این موضوع نشان می‌دهد که تماشاگران در سالن‌های سینما، به دنبال تجربه ترس‌های تکان‌دهنده می‌گردند.

با این حال هنوز آثار ترسناک زیادی برای نمایش در تابستان وجود دارند. از The Forever Purge و Escape Room: Tournament of Champions گرفته تا فیلم Candyman که همگی‌ کار سختی را در پیش دارند زیرا در زمینه فروش، باید با بلاک‌باسترهای شاخص و نام‌آشنایی مانند Black Widow ،In The Heights و قسمت دوم The Suicide Squad رقابت کنند. موضوعی که می‌تواند باعث رونق بیشتر سالن‌های سینما شود و تماشاگران را شگفت‌زده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*