ویروس کرونا

نماینده سازمان جهانی بهداشت: ویروس کرونا به این زودی‌ها از بین نخواهد رفت

فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با اپیدمی کرونا گفت ویروس کرونا به این زودی‌ها از بین نمی‌رود و تا چند سال شاهد جهش‌های مختلفی از این ویروس خواهیم بود.

دیوید نابارو، فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با اپیدمی کرونا در مصاحبه جدید خود اعلام کرد نمی‌توان انتظار داشت کروناویروس در آینده‌ای نزدیک از سطح جهانی از بین برود. وی افزود به همین دلیل انسان‌ها می‌بایست روش همزیستی با این ویروس را بیاموزند.

لزوم همزیستی انسان با ویروس کرونا

نابارو با تاکید بر لزوم همزیستی انسان با کروناویروس گفت در حال حاضر نابودی این ویروس در سطح جهانی امکان‌پذیر نیست و تا چند سال شاهد حضور این ویروس در زندگی بشر خواهیم بود. وی افزود هم‌اکنون در حال بررسی گزارش‌های مربوط به ظهور نوع نپالی این ویروس هستیم.

طبق اعلام فرستاده ویژه سازمان بهداشت جهانی برای مقابله با اپیدمی کرونا هر زمانی که آمار ابتلا به کرونا به شکل ناگهانی افزایش پیدا کرد باید دانست که یک نوع جدید از ویروس ظهور یافته که البته مورد عجیبی محسوب نمی‌شود. نابارو در پایان تاکید کرد این ویروس به این زودی‌ها نابود نمی‌شود و تا چند سال گونه‌های جدید آن شیوع پیدا خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه