تصاویر رسمی سری آنر 50

تصاویر رسمی سری آنر 50 به خوبی طراحی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد

آنر می‌خواهد از گوشی‌های پرچمدار خود در ۲۶ خرداد رونمایی کند. اما حالا تصاویر رسمی سری آنر 50 – Honor 50 منتشر شده است و  جزئیات طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد.

آنر که زمانی به عنوان زیر مجموعه هواوی تلقی می‌شد، می‌خواهد در ۲۶ خرداد ماه مراسمی را در چین برگزار کند و در طول آن از سری گوشی‌های پرچمدار آنر 50 رونمایی کند. اما تصاویر رسمی سری آنر 50 پیش از معرفی رسمی منتشر شده است.

گفته می‌شود که این شرکت قصد دارد در آينده علاوه بر گوشی‌های آنر 50 و آنر 50 پرو از آنر 50SE، آنر X20SE و آنر پلی 20 نیز رونمایی کند و حالا گوشی‌های سری آنر 50 در وب‌سایت فروشگاه JD.com قرار گرفته‌اند.

بر اساس تصاویر منتشر شده، دوربین سلفی آنر 50 در حفره مرکزی نمایشگر قرار خواهد گرفت. در عوض در آنر 50 پرو یک بریدگی بیضی شکل در گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد که احتمالاً میزبان دو دوربین سلفی خواهد بود.

تصاویر رسمی سری آنر 50

اخیراً آنر یکی از تصاویر رسمی سری آنر 50 را منتشر کرد که در آن پنل پشتی به تصویر کشیده شده بود. تصویر منتشر شده نشان می داد که این گوشی‌ها در چهار رنگ مشکی، سبز، صورتی و نقره‌ای عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی آنر 50 و آنر 50 پرو به تراشه کوالکام اسنپدراگون 778G مجهز خواهند شد. مدل معمولی آنر 50 از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و شارژ ۶۶ وات  بهره خواهد برد. در نسخه پرو سری Honor 50 نیز شاهد به کارگیری دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ وات خواهیم بود.

همچنین گفته می‌شود که آنر قصد دارد آنر 50 پرو پلاس با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و آنر 50SE را نیز معرفی کند. اما هنوز مشخص نیست که آیا این دو گوشی نیز در رویداد ۲۶ خرداد رونمایی خواهند شد یا اینکه آنر از آن‌ها در تاریخ دیگری رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*