نوکیا C01 Plus

نوکیا در سکوت خبری از گوشی نوکیا C01 Plus به همراه اندروید 11 گو رونمایی کرد

نوکیا C01 Plus – سی 01 پلاس به همراه اندروید 11 گو  معرفی شد. نوکیا گوشی فوق اقتصادی جدیدش را در سکوت خبری و بدون هیچگونه مراسمی عرضه کرده است.

نوکیا از عضو جدید گوشی‌های فوق اقتصادی خود با عنوان نوکیا C01 Plus پرده‌برداری کرد. این گوشی که ظاهری کاملاً یکسان با نوکیا C1 Plus دارد، از اندروید 11 گو و مشخصات بسیار خوبی همچون پشتیبانی از دو سیم کارت و پردازنده ۸ هسته‌ای بهره می‌برد.

نوکیا C01 Plus

در بخش جلویی نوکیا سی 01 پلاس یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۸ به ۹ قرار گرفته است و این یعنی اینکه شاهد حاشیه‌های زیاد در بالا و پایین گوشی هستیم. در حاشیه بالایی یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED قرار گرفته است و در بخش پایینی نیز شاهد لوگو نوکیا هستیم.

همچنین در بدنه پشتی نوکیا C01 Plus یک حسگر ۵ مگاپیکسلی به همراه فلاش قرار گرفته است. Nokia C01 Plus به تراشه Unisoc SC9863A، یک گیگ رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی مجهز شده است. البته کاربران می‌توانند از کارت حافظه میکرو SD تا حداکثر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در این دستگاه استفاده کنند.

نوکیا C01 Plus

گوشی جدید نوکیا به حسگر اثر انگشت مجهز نشده است، اما سیستم عامل از شناسایی چهره پشتیبانی می‌کند. بنابراین؛ شاهد حضور نوعی سیستم امنیتی بیومتریک در این گجت هستیم. کاربران از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین نوکیا در روسیه اقدام به ثبت پیش سفارش برای گوشی نوکیا C01 Plus در دو رنگ آبی و بنفش کنند. نوکیا قیمت ۹۰ دلار را برای این گوشی تعیین کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*