بازی Elden Ring

تریلر جدید بازی Elden Ring را تماشا کنید؛ یک نقش‌آفرینی نفس‌گیر

بالاخره استودیو مطرح فرام سافتور – FromSoftware طی رویداد Summer Game Fest از تریلر جدید و هیجان‌انگیز بازی Elden Ring رونمایی کرد.

بازی Elden Ring به عنوان جدیدترین ساخته استودیو فرام سافتور شناخته می‌شود. این اثر اکشن نقش‌آفرینی موردانتظار، جزو یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های این روزها به حساب می‌آید. عنوانی که با شایعات مختلفی همراه بوده و در پی موفقیت‌های بازی Sekiro Shadows Die Twice، سوالات زیادی را برای طرفداران ایجاد کرده است. گیمرها می‌خواهند بدانند که آیا این عنوان به سری دارک سولز شباهت دارد یا برخی از مکانیک‌های گیم‌پلی سکیرو را ارتقا خواهد داد؟ در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را تماشا کنید.

طبق چیزهایی که در این تریلر نمایش داده می‌شود، به نظر می‌رسد که بازی Elden Ring از لحاظ اتمسفر و ویژگی‌های بصری، شباهت‌های زیادی به مجموعه طاقت‌فرسا و پرطرفدار دارک سولز خواهد داشت. از مبارزات با باس‌فایت‌ها در سیاهچاله‌ها و فضاهای تاریک گرفته تا طراحی محیط و ویژگی‌های جهان بازی. در زمینه گیم‌پلی، سلاح‌های حماسی و حرکات قهرمان اصلی، می‌توان شباهاتی میان این عنوان با سکیرو و حتی اسکایریم پیدا کرد!

بازی Elden Ring

هنوز چیزی از جزئیات داستانی بازی Elden Ring به بیرون درز نکرده است اما با توجه به همکاری هیدتاکا میازاکی و جورج آر. آر. مارتین برای نگارش قصه این عنوان، می‌توانیم از همین حالا انتظار یک داستان حماسی، فانتزی و شگفت‌انگیز را داشته باشیم.

در رویداد Summer Game Fest از بازی‌های مختلفی رونمایی شد و برخی عناوین قدیمی‌تر نیز مانند بازی Elden Ring با تریلرهای جذاب‌شان، گیمرها را به وجد آوردند. این موضوع می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای یک مراسم طوفانی و هیجان‌انگیز در E3 2021 که روند تکراری و خسته‌کننده سال‌های قبل را از بین ببرد.

به‌هرحال صبر کردن برای تجربه اثر جدید استودیو فرام سافتور که توسط باندای نامکو منتشر خواهد شد، کار بسیاری دشواری است؛ خصوصاً زمانی که جورج آر. آر. مارتین و میازاکی در رأس این پروژه قرار داشته باشند. بازی Elden Ring در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۲ (۱ بهمن ۱۴۰۰) برای پلی استیشن ۴، پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلی‌ استیشن ۵ منتشر خواهد شد. باید ببینیم آیا الدن رینگ در سرمای اواسط زمستان،  می‌تواند با آتش‌ اژدهایان برف‌های احتمالی را ذوب کند یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*