بی وای دی تانگ بنزینی

خودرو بی وای دی تانگ بنزینی به ایران رسید

به تازگی چندین عکس از کارخانه خودروسازی کارمانیا منتشر شده است که از ورود کراس اوور بی وای دی تانگ بنزینی ۲۰۲۱ به ایران خبر می‌دهد.

به تازگی چندین عکس از نخستین نمونه‌های بی وای دی تانگ بنزینی در کارخانه کارمانیا منتشر شده است که از حضور این اتومبیل در ایران به منظور انجام تست‌های فنی، خبر می‌دهد. بر اساس گزارش‌ها، شرکت کارمانیا در هفته‌های پیش دو دستگاه بی وای دی تانگ بنزینی ۲۰۲۱ را سفارش داده است و قصد دارد تا ابتدا این خودرو را مورد تست‌های تطبیقی قرار دهد و سپس آن را روی خط تولید ببرد.

جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن است که همکاری کارخانه کارمانیا و بی‌ وای دی همچنان پایدار است و قرار است که کارمانیا نسل جدید این کراس‌اوور چینی را وارد بازار ایران کند. همچنین ممکن است که کارخانه کارمانیا تعهدات عقب افتاده مرتبط با اتومبیل‌های بی‌ وای دی را با تولید نسخه جدید بی‌ وای دی تانگ ایفا کند. در شرایط کنونی باید بیشترین تمرکز شرکت کارمانیا روی انجام تعهدات معوق خود (تعهدات مربوط به نسخه‌های پیشین بی‌ وای دی) و حل کردن مشکل افراد حواله‌دار باشد. این در صورتی است که شرکت کارمانیا به تازگی اعلام کرده است که محصول جدید و بنزینی خود را تا انتهای اردیبهشت امسال تعیین و تکلیف خواهد کرد و برای حواله‌داران خود امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانند اتومبیل‌های جدید را انتخاب کرده و تحویل بگیرند.

بی وای دی تانگ بنزینی

قیمت بی‌ وای دی تانگ ۲۰۲۱ در بازار جهانی حدود ۴۵ هزار دلار است؛ اما نسخه بنزینی تک دیفرانسیل این اتومبیل نیز با قیمتی در میان ۱۹ تا ۲۵ هزار دلار قابل سفارش است. بی‌ وای دی تانگ بنزینی از جهت کلاس فنی، ابعاد و اندازه و… درست شبیه به بی‌ وای دی S7 است و می‌توان آن را جایگزین این اتومبیل در بازار دانست.

برای بی وای دی تانگ بنزینی یک موتور دو لیتری توربو مجهز به GDi درنظر گرفته شده است که می‌تواند قدرت ۱۹۵ تا ۲۰۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متر به تولید برساند. این نسخه از بی وای دی تانگ یک ویژگی چشم‌گیر دارد که آن انتقال حداکثر گشتاور در 1500rpm است. لازم به ذکر است که وظیفه انتقال توان این موتور به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است و این اتومییل در مدت زمانی کمتر از ۹.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

برای نسخه فول آپشن BYD Tang بنزینی امکانات زیادی در نظر گرفته شده است که برای نمونه‌ای از آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکانات بی وای دی تانگ بنزینی فول آپشن

بی وای دی تانگ بنزینی

۱- اتو هلد

۲- استارت دکمه‌ای

۳- سقف پانورامیک

۴- حافظه صندلی راننده

۵- کروز کنترل هوشمند

۶- ترمز پارک برقی

۷- صندلی‌های جلو برقی

۸- دوربین ۳۶۰ درجه‌ای

۹- سیستم پیشگیری از تصادف

۱۰- کنترل شروع حرکت در سربالایی

۱۱- نمایشگر صفحه اطلاعات خودرو

۱۲- نمایشگر وسط با تغییر به صورت افقی و عمودی

۱۳- فرمان کمک برقی با قابلیت تنظیم حساسیت

۱۳- دیفرانسیل جلو

۱۴- گرم‌کن فرمان

۱۵- گرم‌کن صندلی‌های و سردکن جلو

۱۶- گرم‌کن صندلی‌های عقب

۱۷- صندلی‌های ۵ و ۷ نفره

۱۸- تریم داخلی چرم

۱۹- سنسور باد لاستیک

۲۰- سیستم تهویه اتوماتیک سه گانه

۲۱- رادار نقطه کور

۲۲- رادار خطی

۲۳- سنسور نو و باران

۲۴- بخار زدای شیشه جلو هوشمند

۲۵- روشنایی هوشمند چراغ‌ها در باران

۲۶- نور بالای اتوماتیک

۲۷- چراغ‌های جلو تمام LED

۲۸- نمایشگر صفحه اطلاعات خودرو

۲۹- نمایشگر وسط با تغییر به صورت افقی و عمودی

۳۰- حالت رانندگی اسپرت، عادی و اقتصادی

۳۱- در صندوق برقی با سنسور حرکتی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*