تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S با رزولوشن 4K و حاشیه‌های باریک معرفی شد

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S  دارای رزولوشن 4K، نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز و حاشیه‌های باریک است. وان پلاس همچنین از یک دوربین جداشدنی برای این تلویزیون پرده‌برداری کرد.

وان پلاس روز گذشته در طی مراسمی در هند از گوشی میان رده نورد CE رونمایی کرد. این شرکت چینی همچنین از تلویزیون هوشمند خود با عنوان TV U1S پرده‌برداری کرد که یک نمایشگر باکیفیت 4K را در کنار پشتیبانی از صدای فراگیر و مجموعه‌ی گسترده‌ای از محتوای منتخب ارائه می‌دهد.

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S در سه اندازه ۵۰، ۵۵ و ۶۵ اینچ عرضه خواهد شد و هر سه مدل نیز از پنل سینمایی با حاشیه‌های باریک، نسبت صفحه به بدنه ۹۵ درصد و نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین؛ این تلویزیون از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند و روشنایی نمایشگر نیز در بهترین حالت به ۳۰۰ نیت می‌رسد.

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S

مدل‌های ۵۰ و ۵۵ اینچی تلویزیون هوشمند وان پلاس از دو اسپیکر با خروجی ۳۰ وات بهره می‌برند. اما؛ در مدل ۶۵ اینچی شاهد به کارگیری دو اسپیکر ۳۰ وات بهینه شده توسط Dynaudio و دو توییتر هستیم.

تلویزیون هوشمند وان پلاس به سیستم عامل اکسیژن پلی ۲ که بر پایه اندروید ۱۰ است، مجهز شده است. اکسیژن پلی ۲ در مقایسه با نسل قبلی پیشرفت‌های زیادی را به خود دیده است و حالا از دستیار صوتی گوگل، حالت کودکان و کروم کست پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S

وان پلاس همچنین از یک دوربین جدا شدنی برای تلویزیون خود رونمایی کرد. این گجت که دوربین تلویزیون وان پلاس نامیده می‌شود از گیره‌ای مغناطیسی بهره می‌برد و می‌تواند از طریق کابل USB به تلویزیون وصل شود. کاربران می‌توانند از این دوربین برای انجام تماس‌های تصویری استفاده کنند و حتی آن را به دیگر تلویزیون‌های هوشمند و نمایشگرها وصل کنند.

از دیگر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به فیلم‌برداری با رزولوشن 1080p و اتصال به گوگل دوئو اشاره کرد. وان پلاس همچنین از دو میکروفون با الگوریتم حذف صدای محیط در این دوربین بهره گرفته تا کاربر از شفافیت و کیفیت صدای منتقل شده مطمئن باشد. البته دوربین تلویزیون وان پلاس به صورت جداگانه فروخته خواهد شد و ۳۴ دلار قیمت دارد.

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S

علاوه بر این وان پلاس کنترل جدیدی را در کنار تلویزیون هوشمند خود قرار داده است که به کنترل تلویزیون آمازون فایر شباهت دارد و شاهد میانبرهای آمازون پرایم ویدیو و نتفلیکس در آن هستیم. کاربران همچنین می‌توانند از طریق ساعت هوشمند وان پلاس یا دستیار صوتی گوگل تلویزیون را کنترل کنند. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به اتصال بلوتوث، وای فای دو بانده، NFC، سه درگاه HDMI و دو درگاه USB Type-A اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند وان پلاس U1S از امروز و در رنگ مشکی در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود. مدل ۵۰ اینچ این تلویزیون ۵۴۷ دلار قیمت دارد، در حالی که برچسب قیمتی ۵۶۷ دلاری برای مدل ۵۵ اینچ تعیین شده است و مدل ۶۵ اینچ نیز با قیمت ۸۶۲ دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*