بازی Metal Slug

نسخه جدید بازی Metal Slug رونمایی شد؛ در ستایش نوستالژی

بازی Metal Slug به عنوان یک استراتژی تاکتیکی با المان‌های روگ‌لایک بازمی‌گردد تا پس از گذشت این همه سال، طرفداران را شگفت‌زده کند.

سری متال اسلاگ به عنوان یکی از خاطره‌انگیزترین مجموعه‌ها در تاریخ بازی‌های ویدیویی و همچنین کنسول پلی استیشن ۱ شناخته می‌شود. شرکت Dotemu که در مقام توسعه‌دهنده و ناشر، بازی‌های کلاسیک بسیاری را تولید و برخی را احیا کرده است، از نسخه جدید یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌های تاریخ رونمایی کرد. این شرکت در رویداد Summer Game Fest که به میزبانی جف کِیلی برگزار شد، به معرفی قسمت جدید بازی Metal Slug پرداخت.

بازی Metal Slug جدید که با عنوان Metal Slug Tactics شناخته می‌شود، یک استراتژی تاکتیکی و نقش‌آفرینی با المان‌های روگ‌لایک خواهد بود. استودیو فرانسوی Leikir Studio که وظیفه ساخت بازی را بر عهده دارد و شرکت Dotemu به عنوان ناشر، هنوز تاریخ انتشار این اثر موردانتظار را اعلام نکرده‌اند اما مشخص شده که نسخه جدید متال اسلاگ در انحصار پی‌سی خواهد بود.

این بازی همچنان ویژگی‌های بصری کلاسیک و آرت‌استایل پیکس‌آرت خود را حفظ می‌کند. نسخه جدید متال اسلاگ یک عنوان سرگرم‌کننده خواهد بود که با تغییر سبک اصلی‌اش و پیوستن به آثار تاکتیکی، قصد دارد طرفداران قدیمی و افراد جدید را به یک اندازه راضی نگه دارد. در ادامه می‌توانید اظهارات شرکت Dotemu را درباره جدیدترین قسمت از بازی Metal Slug مطالعه کنید.

نسخه جدید بازی Metal Slug دوباره شخصیت‌های به‌یادماندنی این سری را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد. مارکو، اری، فیو و تارما در تیم Peregrine Falcon با هم متحد خواهند شد تا دشمنان را شکست دهند. بازیکنان در بازی متال اسلاگ تاکتیکز می‌توانند از سلاح‌های قدیمی، درخت مهارت و ویژگی‌های جدید گیم‌پلی استفاده کنند تا با آمادگی بیشتری به مصاف شخصیت‌های منفی بروند. ماموریت‌های چالش‌برانگیز این عنوان، سطوح مختلفی از دشواری را ایجاد خواهند کرد. عناصر روگ‌لایک بازی برای حرفه‌ای‌ها و کسانی که دوست دارند با استراتژی و برنامه در محیط پیشروی کنند، به شدت جذاب خواهد بود و می‌تواند این دسته از گیمرها را حسابی به چالش بکشد.

نظر شما درباره نسخه جدید بازی Metal Slug چیست؟ تا چه اندازه با این سری جذاب خاطره دارید؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*