عرضه لوازم خانگی قاچاق

عرضه لوازم خانگی قاچاق و بدون گارانتی توسط فروشندگان ممنوع شد

به گفته محمدحسین اسلامیان، نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی، عرضه لوازم خانگی قاچاق توسط فروشندگان از این پس ممنوع خواهد بود.

محمدحسین اسلامیان، نایب رئیس اتحادیه لوازم خانگی عنوان کرد هما‌نطور که خریداران سعی می‌کنند لوازم خانگی دارای ضمانت معتبر تهیه کنند، فروشندگان نیز به فروش لوازم خانگی که از ضمانت معتبر بهره‌مند باشند اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

غیر قانونی شدن عرضه لوازم خانگی قاچاق

وی ادامه داد که اتحادیه لوازم خانگی برای فروشندگان شرایط جدیدی را در نظر گرفته است که بر اساس آن از این پس فروش لوازم خانگی که از گارانتی بهره‌مند نباشد و از راه‌های قاچاق به کشور وارد شده باشد، غیر قانونی خواهد بود و با خاطیان برخورد خواهد شد.

خریداران می‌توانند پیش از خرید لوازم خانگی مد نظر خود، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #7777*4* نسبت به تمامی مشخصات محصول مانند مشخصات فنی و گارانتی اطلاع کامل پیدا کرده و سپس با خیالی راحت و آگاهی صد در صدی محصول را تهیه کنند.

این سامانه هم‌اکنون لیست تمام شرکت‌هایی که خدمات پس از فروش ارائه می‌کنند را در خود جای داده است. علاوه بر این لیست، شرکت‌هایی که مشغول به فروش لوازم خانگی و ارائه خدمات پس از فروش هستند در سایت اتحادیه لوازم خانگی نیز برای خریداران در دسترس قرار گرفته است.

شهروندان در حال حاضر به علت بهبود در کیفیت کالاهای بومی کمتر سراغ خدمات پس از فروش ارائه شده توسط نمایندگی‌ها می‌روند. واردات لوازم خانگی نزدیک به ۴ سال است که انجام نمی‌شود و به دنبال این مسئله ارائه خدمات پس از فروش با مشکلاتی مواجه شده و قطعه‌هایی که در داخل تولید نمی‌شوند و باید به صورت وارداتی به کشور بیایند، در بازار بسیار کمیاب شده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. محصولات آشغال ایرانی پیشکش خودتون
    ما چیزی بخوایم از بانه میخریم…اجناس با اصل و نسب و با کیفیت کره ای