بلیط سفر به فضا

فروش 28 میلیون دلاری بلیط سفر به فضا به همراه جف بزوس

شرکت بلو اوریجین بلیط سفر به فضا را به مبلغ 28 میلیون دلار فروخت. این سفر فضایی در تاریخ 20 جولای با کپسول نیوشپارد با حضور جف بزوس و برادرش انجام خواهد شد.

شرکت بلو اوریجین که به جف بزوس تعلق دارد یک صندلی خالی در کپسول نیوشپارد را به قیمت 28 میلیون دلار به فروش رساند. این سفر فضایی در تاریخ 20 جولای 2021 با حضور جف بزوس و برادرش به انجام خواهد رسید.

جزئیات فروش ۲۸ میلیون دلاری بلیط سفر به فضا 

برای خرید این صندلی خالی در کپسول نیوشپارد حدود 7600 نفر از 159 کشور جهان ثبت نام کرده بودند که حراجی اصلی با حضور 20 نفر برگزار شد. سرانجام بلو اوریجین این بلیط سفر به فضا را پس از اینکه فقط 10 دقیقه از زمان حراجی گذشته بود به قیمت 28 میلیون دلار به یک فرد که نام آن افشا نشده است فروخت.

این سفر که به عنوان شانزدهمین سفر فضایی شرکت بلو اوریجین و اولین پرواز سرنشین‌دار این شرکت محسوب می‌شود حدود 11 دقیقه به طول خواهد انجامید که جف بزوس و برادرش نیز در این سفر حضور خواهند داشت. کپسول نیوشپارد می‌تواند 6 نفر را در خود جای دهد که هویت سایر مسافران این سفر فضایی هنوز اعلام نشده است. گفتنی است جف بزوس 15 روز قبل از این پرواز از سمت مدیر ارشد اجرایی آمازون کناره‌گیری خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*