بازی لایف ایز استرنج

E3 2021: نسخه ریمستر کالشکن بازی لایف ایز استرنج تایید شد

شرکت اسکوئر انیکس طی کنفرانس‌ خبری‌اش در رویداد E3 2021 از نسخه ریمستر کالکشن قسمت اول و دوم بازی لایف ایز استرنج رونمایی کرد.

بازی لایف ایز استرنج – Life is Strange به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای چند سال اخیر صنعت ویدیوگیم شناخته می‌شود. این مجموعه توسط استودیو Dontnod Entertainment ساخته شده و با داستانی گیرا و تعاملی به همراه شخصیت‌های به‌یادماندنی، هواداران فراوانی پیدا کرده است. شرکت اسکوئر انیکس در E3 2021 از نسخه ریمستر کالکشن دو قسمت اصلی این عنوان رونمایی کرد.

این خبر برای طرفداران مکس و کلویی بسیار خوشحال‌کننده است زیرا آن‌ها می‌توانند بازی محبوب‌شان را با کیفیت گرافیکی نسبتاً بهتری تجربه کنند. نسخه ریمستر بازی لایف ایز استرنج در تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۸ مهر ۱۴۰۰) برای پی‌سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. این نسخه درست ۲۰ روز پس از قسمت جدید این سری با عنوان Life is Strange: True Colors که برای عرضه در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۹ شهریور ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده، راهی بازار می‌شود.

بسیاری از طرفداران این مجموعه پیش‌بینی می‌کردند که نسخه ریمستر کالکشن بازی لایف ایز استرنج همزمان با Life is Strange: True Colors منتشر شود. اما با توجه به این که از نسخه آلتیمیت این عنوان رونمایی شده است، به نظر می‌رسد که طرفداران برای تجربه بازی باید تا عرضه این اثر موردانتظار صبر کنند.

تریلر منتشرشده از این عنوان، پیشرفت‌های عمده‌ای را در جلوه‌های بصری و گرافیک بازی نشان می‌دهد. نسخه ریمستر بازی Life is Strange دارای بافت‌های تصویری واضح‌تر، انیمیشن‌های بهبودیافته چهره شخصیت‌ها و تغییرات دیگری خواهد بود که باعث می‌شود این نسخه از لحاظ کیفی، با عنوان اصلی متفاوت باشد.

نظر شما راجع‌به سری Life is Strange و نسخه ریمستر کالکشن آن چیست؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*