بازی A Plague Tale: Requiem

E3 2021: مایکروسافت از بازی A Plague Tale: Requiem رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت در کنار رونمایی از دیگر عناوین جدید و هیجان‌انگیزش، بازی A Plague Tale: Requiem را نیز به صورت رسمی معرفی کرد.

مراسم E3 2021 امسال میزبان مشترک شرکت مایکروسافت و استودیو بتسدا بود. در طول کنفرانس ایکس باکس و بتسدا، از بازی A Plague Tale: Requiem رونمایی شد. این اثر موردانتظار که به عنوان دنباله نسخه اول شناخته می‌شود، یک اکشن ماجراجویی جذاب خواهد بود که ماجراهای خطیر آمیسیا و هیوگو را در برابر نیروهای تاریک دنبال می‌کند.

این بازی قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۲ برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پی‌سی و ایکس باکس وان منتشر شود. هنوز خبری از تأیید نسخه پلی استیشن بازی A Plague Tale: Requiem نیست اما با توجه به عرضه قسمت اول برای پلی استیشن ۴، به نظر می‌رسد که کنسول‌های شرکت سونی هم به جمع پلتفرم‌های این عنوان خواهند پیوست. همچنین نسخه جدید بازی A Plague Tale برای کاربران گیم‌ پس هم در دسترس خواهد بود و اعضای سرویس پرطرفدار ایکس باکس، می‌توانند این بازی را در روز اول انتشار بدون هیچ هزینه اضافه‌ای دریافت کنند. در ادامه می‌توانید تریلر کوتاه و جذاب دنباله A Plague Tale را تماشا کنید.

اگر جزو کسانی هستید که هیچ شناختی از اثر پرطرفدار استودیو آسوبو ندارید، باید بخشی از فضای کلی داستان را برایتان بازگو کنیم. این بازی به ماجراهای دو خواهر و برادر به نام‌های آمیسیا و هیوگو در فرانسه‌ای جنگ‌زده و بحرانی می‌پردازد. این دو باید مسیرشان را از میان سیل موش‌های خطرناکی که روز به روز در حال افزایش‌اند، هموار کنند و زنده بمانند. یک عنوان ماجراجویانه دشوار و گاهاً خشونت‌بار که اگر تا حالا موفق‌ به تجربه‌اش نشده‌اید، پیش از انتشار بازی A Plague Tale: Requiem دست به کار شوید.

قسمت اول این بازی هم‌اکنون داخل سرویس گیم پس در دسترس قرار دارد. سال آینده هم می‌توانید بازی A Plague Tale: Requiem را از طریق گیم پس دریافت کنید. با این حال هنوز یک سال به انتشار بازی باقی مانده است و در طول این مدت، امکان تجربه نسخه اصلی برای آشنایی با حال و هوای مجموعه و ورود به جهان قسمت جدید فراهم خواهد بود.

نظر شما راجع‌به بازی A Plague Tale و تریلر رونمایی از نسخه جدیدش چیست؟ آیا به این عنوان و سایر اکشن‌های ماجراجویانه علاقه دارید یا خیر؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*